Ga naar inhoud


Probleem TF4000PVR met viaccess Red cam


Gast

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of mijn probleem nu aan de Topfield 4000 ontvanger ligt of aan de cam, dus bij deze:

Ik kan geen vias*t kanalen ontvangen met de 483 red cam en een topfield 4000. Ik heb de strsh en barracuda s/w geprobeerd, het lijkt alsof de cam de kaart helemaal niet herkent, in het menu bij 'Consultation' krijg je als melding 'please insert a smartcard'. In mijn vorige receiver, een nokia 9800, werkte het allemaal prima.<p>Heeft iemand dit wel werkend? Of zou de redcam kapot zijn???<p>Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hey ik heb hetzelfde probleem...

Krijg ook echt helemaal niets meer aan de praat , had wel ff de ticket kanalen aan de gang maar die liggen er ook al weer uit...

Nu helemaal niets meer

Heb alle bekende files geprobeerd maar niks nakkes nades....<p>Balen , ik ga er maar weer verder aan sluitelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had er ook steeds last van, met een fun helemaal niet, heb je alleen gold, dan moet je hem er uit en er in doen, een paar x en opeens zie je ci ini.... en tjaaaakaa, je kan ook eerst kijken of hij je kaart ziet via : menu, ci, viaccess, en als je al ziet staan plaats kaart,...

dan weet je genoeg,... neee ik hou het wel op de fun kaart !!! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

En met de nieuwe freecam F2-018 versie in de oude irdeto cam heb je helemaal veel lol met een funcard. Nu kan de D-box echt in de kast.

5+1 gaat als een speer ( Op Taquilla na dan )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand last van de Irdeto fout bij Seca zenders zoals o.a. Muzzik, Eurosport etc ???? Eenmaal op die zenders geweest blijft eerst het foutmeldingsscherm opkomen todat je reset.

Fun 5in1 gaat wel als een speer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel het een beetje off-topic wordt, maar toch

interessant dus toch nog even verder borduren:<p>@ DVsat

Heb jij geen melding NV Filter error met de Topfield bij bijvoorbeeld de Taquilla's en fun5+1 ? Ik hoorde dat Humax dit probleem niet heeft wat op zich raar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cul8ter<p>Inderdaad geen error message met Topfield//Freecam2-018//Fun 5in1 wanneer ik direct switch tussen bijv. Ned- naar Taquilla's.

Wanneer ik even op Muzzik, Eurosport of franse MTV (Seca dus) ben geweest blijven de error messages volgen, zij het kort (duur gelijk en inplaats van zender info).

Na een reset heb ik pas weer last van de error message wanneer ik dus "langs" genoemde zenders ben geweest.<p>Bij gebruik/vergelijk van m'n Nokia 9600 zie ik deze verschijnselen absoluut NIET. Bij een "Humax-kennis" zie ik deze verschijnselen eveneens NIET. (M'n Humax heb de deur uitgedaan omdat hij minder stabiel, soms niet lipsync maar vooral geen raad weet met 16:9 omschakeling).<p>Ikzelf weet nog niet precies hoe maar weet wel dat de Topfield weinig "kijkt" naar de CI in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Humax of Nokia.<p>In de Freecam2-018 txt-file welke bijgevoegd wordt onderaan ook melding gemaakt van betreffende fout welke volgens de maker heeft te maken heeft met Irdeto, byte-lengte ??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...