Davev Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Qua muziek merk ik toch wel het onderscheid met Donna, gewoon al omdat er veel meer 80s en 90s wordt gedraaid. En er zit veel meer afwisseling in de genres muziek. En het grappige is dat ze zelf net zeggen minder 80's muziek te gaan draaien. Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
matthew_be_wvl Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Echt? Oei, dan zijn ze al niet goed bezig! Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Elwin Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Geplaatst: 6 januari 2009 Ik merk ook niet echt meer 80's en 90's op MNM. Volgens mij toch maar heel af toe een 80's en 90's klassieker. Van mij mag dat best wat meer, vind oldies best leuk!
TokeMUp Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Misschien is StuBru nu terug goed, met de verhuis van Peter van StuBru naar MNM. mvg
SIMBAke Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Misschien is StuBru nu terug goed, met de verhuis van Peter van StuBru naar MNM. mvg vind ik niet , ik vind de 'vervanger' tomas niet beter hoor en op MNM hoor ik geen verandering , het zijn dezelfde nummers als op donna , alleen de djingels zijn anders en hier en daar een andere presentator , maar daar heb je niet veel aan op een werk , wanneer je alleen de muziek hoort ( en dan nog ) door al het lawaai veroorzaakt door de machines VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen