Awa Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Ik krijg mijn HDCI 2000 niet geupdate via OTA. Kan iemand mij vertellen wat de juiste frequentie is. Ik gebruik nu Hotbird 12476 H 27500 3/4 maar ook via auto update werkt het niet wat doe ik fout of wat kan er mis zijn. Adrie. Groeten, Adrie Wavefrontier T55 / Humax HDCI 2000 / Pioneer VSX-LX70 / Pioneer PDP-428XD
Moderator ceesv Geplaatst: 30 december 2008 Moderator Geplaatst: 30 december 2008 Ik weet niet of de ota update op dit moment nog actief is. Zorg er in ieder geval voor, dat de astra 19 op je eerste disecq ingang zit, omdat de automatische update anders geen ontvangst heeft. Anders eventueel via internet en een computer met rs 232 ser.poort updaten. Laatste versie is s.w. 16 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Awa Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Geplaatst: 30 december 2008 Bedankt ik ga het zsm controleren of hij op 1e ingang staat en daarna proberen. Adrie. Groeten, Adrie Wavefrontier T55 / Humax HDCI 2000 / Pioneer VSX-LX70 / Pioneer PDP-428XD
Moderator ceesv Geplaatst: 31 december 2008 Moderator Geplaatst: 31 december 2008 Anders even de astra 1 lnb direct met je ontvanger verbinden zonder disecq switch. Zo die ik dat hier, de Humax 2000 heeft als bug, dat hij bij inschakelen geen disecq stuursignaal naar je schakelaar stuurt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Awa Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Geplaatst: 1 januari 2009 Het is gelukt, maar wel via de computer. Ook met een directe verbinding werkte niet zodoende toch maar ergens een kabeltje weten te ritselen en met suces geupdate. Ik denk dat je gelijk hebt dat ie uit de lucht is. Groeten, Adrie Wavefrontier T55 / Humax HDCI 2000 / Pioneer VSX-LX70 / Pioneer PDP-428XD
Moderator ceesv Geplaatst: 1 januari 2009 Moderator Geplaatst: 1 januari 2009 Ik ga er ook van uit dat hij niet meer via sat beschikbaar is. Eventueel voor een volgende keer. Verbindt de ontvanger rechtstreeks met de astra 1 LNB, en vergeet niet je ci module(kaartlezer) uit de ontvanger te trekken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen