Ga naar inhoud


Waar heen op oudjaar, wat kijken op tv?


Timm1983

Aanbevolen berichten

Beste leden

 

Even leuk om weten waar jullie de laatste avond van 2008 zullen doorbrengen, ik breng die door bij mijn zus, ik weet nog niet wat er op het menu zal staan maar het zal wel lekker zijn :D

 

Ik programmeer mijn DVD recorder voor de programmatie van SBS6.

17.05-19.00 Jumanji

19.00-21.00 Wie Ben Ik

21.00-22.30 Guido Weijers, Oudejaarsconference

22.30-00.35 Het Staatsloterij Oudejaarsfeest

00.35-03.00 Gerard Joling: Stout en Nieuw 2008

 

Ik wens iedereen alvast een leuke oudejaarsavond en veel kijkplezier en tot volgend jaar allemaal!

 

smile Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


S'middags naar een oudejaarsfeest. De avond thuis met de familie.

 

de dreambox staat geprogrammeerd om gedurende de dag en avond een aantal concerten van 3sat op te nemen en de oudejaarsconference van Youp op ned1.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit midden in beieren in een gehuchtje met vrienden. op 31-12 neem ik niks op maar voor 1-1 staat bij al gepland in mijn reelbox om de rose bowl en orangebowl op te nemen van nasn, college football.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thuis voor de buis met kinderen, schoonzoons en a.s. schoondochter.

 

Volle bak dus en naar de Eindejaarsloterij kijken want we hebben een straatje halve loten gekocht.

 

Kom maar op met die miljoenen !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op pad naar familie. Slaapspullen mee, want dat moet van de ANWB.

 

Vuurwerk van vorig jaar mee, gaat waarschijnlijk weer de zolder op tot volgend jaar, als dat met die zéér dichte mist inderdaad klopt. Zo wordt het vuurwerk uiteindelijk wel goedkoop. Kan ik volgend jaar voor de derde keer proberen hetzelfde vuurwerk af te steken...

 

Alvast de beste wensen allemaal.

 

 

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn Spaanse schoonfamilie op bezoek, we gaan dus om 24:00 voor de Spaanse TeeVee staan en de 12 druiven proberen naar binnen te werken voordat de 12 slagen om zijn...... Dat doen ze voor goed geluk... Ik sta dan meestal met een mond vol druiven die ik met geen mogelijkheid verwerkt krijg.... :Dsick

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst vanavond schoonfamilie (schoonmoeder is vandaag jarig), daarna na mijn ouders het jaar uit knallen. Tja eten is nog onbekend, weet nog niet eens bij welke familie ik dan ben. Opnames heb ik niet gepland, en we zien wel wat de familie aanzet.

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...