Satraver Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 De kogel is door de kerk of moet ik zeggen de vuurpijl is door de kerk http://www.nu.nl/economie/1896453/voorlopig-geen-verbod-op-vuurwerk.html xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 t was ook op t nieuws bij de nos idd . We wachten maar af. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Agent Mike Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 Origineel bericht van: Satraver De kogel is door de kerk of moet ik zeggen de vuurpijl is door de kerkhttp://www.nu.nl/economie/1896453/voorlopig-geen-verbod-op-vuurwerk.html wooeei! lekker knallen eind december. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 helemaal niets Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 Ik heb niets uitgegeven. Ga wel kijken bij de Bursj Khalifa. En dan nog wat vieren. En dan hebben we dat ook weer gehad. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
borsjea Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 Hier ook weer niets uitgegeven,Woon in Brazilie legaal vuurwerk verkoop is er niet. In mijn woonplaats Praia Grande wordt het vuurwerk door de gemeente geregeld langs de kust komen diverse pontons in het water te liggen, vanaf de 22 km lange boulevard is alles goed te zien, jaarlijks duurt het afsteken ongeveer 15 minuten, een geweldig spektakel. Vanaf een uur of elf begint hier het strand vol te stromen met mensen, veelal gekleed in witte kleeding, ons dorp telt normaal zo'n 300 duizend inwoners, met oud en nieuw vertoeven hier zo'n 2 miljoen mensen, druke bedoeling feesten tot in de vroege uurtjes. Zelf kan ik alles vanaf het balkon goed volgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ReneBee Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 Ook ik hoor bij de 90% René. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 Wij genieten weer van het vuurwerk waar anderen voor gedokt hebben: zero euro Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 30 december 2014 Moderator Delen Geplaatst: 30 december 2014 Niets!, En mocht je buiten gaan kijken hoe anderen hun geld de lucht in schieten... Zet een bril op! http://www.nederlandoogletselvrij.nl/ http://www.oogartsen.nl/oogartsen/het_oog/ongevallen_vuurwerk_bril/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edje-ken Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 ook wij geven dit jaar weer 0,0 uit aan het vuurwerk. het vuurwerk van de rest van de buurtbewoners is weer mooi genoeg. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wolverine Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 hier ook 0 euro en hopen dat de buren ook hun verstand gebruiken want zou niet het eerste huis zijn dat in vlammen opgaat wegens vuurwerk afsteken van anderen VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 de gezamenlijke omzet van de vijftienhonderd verkooppunten dit jaar uitkomt op 65 miljoen toch vreemd hè Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 Dit jaar 6,95 uitgegeven ipv. de normaal 100 euro of meer. Reden: Het geheel jaar heeft er illegaal vuurwerk in de kruipruimte gelegen omdat het vorig jaar zo mistig was dat het vuurwerk nagenoeg niet te zien was als je het de lucht inschoot. Illegaal omdat er geen stickertje op zit van "op de grond leggen en aansteken" of "aansteken en afstand bewaren" voor de rest is het gewoon hetzelfde vuurwerk als wat je in de winkel koopt. Dus hopelijk is het dit jaar mooi helder weer met wat wind uit de juiste hoek zodat we de "oude voorraad" op kunnen stoken en volgend jaar weer nieuwe kunnen kopen. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edbe Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 0 eurocent, wel veel eten ingeslagen... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 Hier €27,70 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen