Ga naar inhoud


Hoeveel hebben jullie uitgegeven aan vuurwerk?


renzie

Aanbevolen berichten


Heeeeeeeeeel veel. smile

 

Maar ja, vorig jaar had ik heel veel, maar door die mist werd dat niks. Nu heb ik dat van vorig jaar plus "een beetje" (alleen wat knallers in België gehaald, want daar knallen ze toch duidelijk harder) wordt ook weer niks als ik de weersverwachting kan geloven.

 

Dus volgend jaar wordt het heeeeeeel veel vuurwerk voor heeeeeel weinig (extra) uitgaven.

Ik blijf het altijd geweldig vinden, dat vuurwerk! Mag daarom ook best wat kosten.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Niks nakkes nada. Vuurwerk verkoop aan consumenten mag men van mij verbieden en illegaal afsteken vervolgens zwaar bestraffen. Daar gebeuren te veel ernstige ongelukken mee. Voornamelijk bij onschuldige omstanders.
Wat mij betreft mag de gemeente het geld dat ze besparen door het niet hoeven schoonmaken van de straten, uitgeven aan een (of meerdere) gecentraliseerde vuurwerk shows die door ingehuurde professionals worden "aangestoken".

Ron


Hiermee ben ik het volledig met ron eens.
Diegene die het siervuurwerk afsteekt en betaald,ziet er zelf vaak weinig van.
Een grote bende op straat,weinig mensen ruimn het op en verplichten de gemeente hiertoe.
Het ergste is uiteraard het illegale vuurwerk,hiermee kun je haast een oorlog me winnen,veel ongevallen en de sport om andermans eigendommen al dan niet gemeengoed te vernielen.
De kosten besparing en een bijdrage van de burger zou een spectakel opleveren,maar blijkbaar is de belasting/opbrengst nog steeds te belangrijk.
Tuurlijk voor de jeugd moet men wat gepast knalgoed hebben,maar daarmee hoeven geen bushalte´s ed van de aardbodem gevaagd te worden.
Maar of dit allemaal een probleem is,het is inmiddels normaal dat je op 2 januarie in een staal frame zonder ruiten op de bus staat te wachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook 0 euro,sier vuurwerk vindt ik mooi om te zien,maar die harde knallen,dat hoeft voor mij niet,en mijn honden zijn al de heledag van streek,zielig voor de dieren!

groetjes boekkie

Dreambox  Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd.

Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zero Euris...............

 

Kreeg geen vergunning van de lokale pliesie, dus nu gaat het maar illegaal de lucht in ingevoerd door enkele nederlanders die hier oud en nieuw komen vieren ;-)

 

Typisch Vlaanderen: Het mag niet, maar iedereen doet het ;-)

 

Happy 2009 to you ALL ;-)

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Sinds de buisman blikjes en karbied uit de mode zijn
geraakt geef ik niets meer uit aan vuurwerk.



Carbid uit de mode...????? Net nog 4 kilo verknald, prachtig.
Een vuurkorf erbij een kistje bier en wat rum thee en gezellig met de hele buurt knallen....

mooi hoor

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites

0,0 euro.

 

Ik ben eerder voorstander dat knallers verboden worden dan siervuurwerk.

Ik ga vanavond toch even in Antwerpen langs de schelde kijken. Ik mijd altijd Nederland bij oud en nieuw omdat iedereen zoveel knallers afsteekt, daar vind ik niks aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...