Ga naar inhoud


Hoeveel hebben jullie uitgegeven aan vuurwerk?


renzie

Aanbevolen berichten


Nou ik durf te wedden dat een (slechte) pot van 50 euro een veel mooier effect heeft dan een briefje van 50 wink

 

Mischien brand die pot nog langer ook... ik ga het alvast niet uitproberen. Ik weet wel wat ik zou kiezen als ik 50 euro moet besteden smile

 

De brievenbus net nog even "vuurwerkproof" gemaakt (als dat al kan) zodat er alvast niks IN gegooit kan worden. We hebben een "eensgezinswoning" (3 verdiepingen) op een winkel, in een klein winkelcentrumpje, en dan is je brievenbus, 1 trap lager, schijnbaar een doelwit. Nog even snel wat appelflappen maken en we zijn er klaar voor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ik vind het altijd weer prachtig om te zien hoe anderen hun geld aan knallen en ander vuurwerk weg smijten.

 

Ik geef er dus geen enkele stuiver aan uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit op 3 maart 1945 in Den haag (Bezuidenhout) vuurwerk meegemaakt wat je niet wil weten.

Helaas een van de missers tijdens onze bevrijding.

Mijn ouders hebben daarna verboden ooit vuurwerk aan te schaffen en daar heb ik mij - maar ook onze 2 zonen - ons keurig aan gehouden.

Er zijn na mijn idee belangrijker zaken dan vuurwerk.

Uiteraard is dit mijn privé mening.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik vind het altijd weer prachtig om te zien hoe anderen hun geld aan knallen en ander vuurwerk weg smijten


Ach, er zijn zoveel dingen waar we ons geld aan wegsmijten dat die lullige 30 pleuro aan vuurwerk dan ook geen r**t meer uitmaakt.

Zo vind ik het zonde om mn geld aan auto's uit te geven. Die staat toch alleen maar buiten. En kom je terug van de supermarkt zit er ineens een dikke kras op je audi of bmw. Maar ieder zijn eigen nietwaar smile

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...