5620_gek Geplaatst: 31 december 2008 Delen Geplaatst: 31 december 2008 590 euro in Duitsland. 70 euro 100.00 klapper. 230 2 zware (21 kilo) flowerbed`s 120 euro nederlands vuurwerk. -------- 1010 euro samen met 2 buren is +/- 330 per man. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NINjak Geplaatst: 31 december 2008 Delen Geplaatst: 31 december 2008 Nou ik durf te wedden dat een (slechte) pot van 50 euro een veel mooier effect heeft dan een briefje van 50 Mischien brand die pot nog langer ook... ik ga het alvast niet uitproberen. Ik weet wel wat ik zou kiezen als ik 50 euro moet besteden De brievenbus net nog even "vuurwerkproof" gemaakt (als dat al kan) zodat er alvast niks IN gegooit kan worden. We hebben een "eensgezinswoning" (3 verdiepingen) op een winkel, in een klein winkelcentrumpje, en dan is je brievenbus, 1 trap lager, schijnbaar een doelwit. Nog even snel wat appelflappen maken en we zijn er klaar voor... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elwin Geplaatst: 31 december 2008 Delen Geplaatst: 31 december 2008 Haha, ik zou die 50 euro mooi bewaren! Kan ik mooiere dingen van kopen dan vuurwerk wat na een paar minuten alweer klaar is... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mamutskywalker Geplaatst: 31 december 2008 Delen Geplaatst: 31 december 2008 totaal 7.99 euro en niet meer het is voldoende Dreambox 8000, wavefrontier T90 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Funfreak Geplaatst: 31 december 2008 Delen Geplaatst: 31 december 2008 Helemaal niets, "mijn vuurwerk" zit voor jaren in mijn Dream 8000. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
madhunter Geplaatst: 31 december 2008 Delen Geplaatst: 31 december 2008 helemaal niets, ik heb andere hobby's. Allen een goeie jaarwisseling, groeten, Johan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: 31 december 2008 Delen Geplaatst: 31 december 2008 Paar euro voor een pond carbid bij de locale smid, maar daar ga ik niet mee knallen zoals vroeger, maar de mollen in de tuin mee terug pesten. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 31 december 2008 Delen Geplaatst: 31 december 2008 Je weet niet was je mist lekker knallen met carbid ,dan een steek vlam => zwarte finger(s) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
druup Geplaatst: 1 januari 2009 Delen Geplaatst: 1 januari 2009 Een paar euro voor sterretjes voor mijn dochtertje! VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E | Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
andre123 Geplaatst: 1 januari 2009 Delen Geplaatst: 1 januari 2009 Ik ben een HTPC aan het bouwen,steek ik liever mijn geld in dan in vuurwerk. _________________________ DM 800 Visiosat Big BiSat - vantage 8/1 - 8 x Alps lnb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 januari 2009 Delen Geplaatst: 1 januari 2009 Ik vind het altijd weer prachtig om te zien hoe anderen hun geld aan knallen en ander vuurwerk weg smijten. Ik geef er dus geen enkele stuiver aan uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paqbro Geplaatst: 1 januari 2009 Delen Geplaatst: 1 januari 2009 0 Euro. De buren haden dit jaar ook minder, viel een beetje tegen. Volgend jaar beter buren ! Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Django Geplaatst: 1 januari 2009 Delen Geplaatst: 1 januari 2009 Ik heb ooit op 3 maart 1945 in Den haag (Bezuidenhout) vuurwerk meegemaakt wat je niet wil weten. Helaas een van de missers tijdens onze bevrijding. Mijn ouders hebben daarna verboden ooit vuurwerk aan te schaffen en daar heb ik mij - maar ook onze 2 zonen - ons keurig aan gehouden. Er zijn na mijn idee belangrijker zaken dan vuurwerk. Uiteraard is dit mijn privé mening. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oldereast Geplaatst: 1 januari 2009 Delen Geplaatst: 1 januari 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ik vind het altijd weer prachtig om te zien hoe anderen hun geld aan knallen en ander vuurwerk weg smijten Ach, er zijn zoveel dingen waar we ons geld aan wegsmijten dat die lullige 30 pleuro aan vuurwerk dan ook geen r**t meer uitmaakt. Zo vind ik het zonde om mn geld aan auto's uit te geven. Die staat toch alleen maar buiten. En kom je terug van de supermarkt zit er ineens een dikke kras op je audi of bmw. Maar ieder zijn eigen nietwaar Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 1 januari 2009 Delen Geplaatst: 1 januari 2009 Of de vuurwerkers het de afgelopen nacht lol hadden ? ,ik denk het niet ,te koude vingers om een lucifer aan te steken,de kijkers waren aan het bibberen van de kou. Na 20 minuten was iedereen blij dat ze weer naar binnen konden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen