Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg de indruk dat het Nieuwjaarsconcert 2009 niet in HD wordt uitgezonden.

Op de site van de ORF staat hij gepland op ORF2.

Tevens zie ik geen aankondiging bij de BBC-HD en EinsfestivalHD.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

• Moderator
Geplaatst:

Voor diegenen, die een kaartje hebben...

HD SUISSE

2009-01-01 10:15:00 - 13:00:00

Laufzeit: 2h 45'

Neujahrskonzert 2009 - Aus dem Musikverein Wien

Die Wiener Philharmoniker, Dirigent Daniel Barenboim

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Het ging vorig jaar niet helemaal goed bij HD Suisse. Ik ben benieuwd hoe ze het deze keer doen, de zender was toen net een maand in de lucht en het zal wel een kinderziekte zijn geweest.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Geplaatst:

Voor de liefhebbers, het concert wordt in HD uitgezonden op M1-HD op de Eurobird, 9E.

Veel plezier d'r mee,

groet, Mari.

Geplaatst:

Jammer dat ik te laat las dat het op M1-HD was. Ik heb naar één gekeken.

Blijf het raar vinden dat de ORF het niet in HD bracht.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

• Moderator
Geplaatst:

Volgens mij was één niet HD, maar geupscaled SD.

Ik wacht maar op de blue ray disc.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Volgens mij ook. Het wordt wel eens tijd dat die echt HD gaat uitzenden. Na de OS2008 werd er gezegd dat dit nog "dit jaar" (2008) zou gebeuren. Tot nu toe echter alleen geupscaled (overigens niet slecht hoor). Maar het haalt het niet bij HD.

Gast patje7of9
Geplaatst:
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Volgens mij ook. Het wordt wel eens tijd dat die echt HD gaat uitzenden. Na de OS2008 werd er gezegd dat dit nog "dit jaar" (2008) zou gebeuren. Tot nu toe echter alleen geupscaled (overigens niet slecht hoor). Maar het haalt het niet bij HD.

Volgens de laatste berichten zal één HD officieel starten rond half januari 2009.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen