Fatfreddy Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Origineel bericht van: ozzo Strak opgemerkt ;-)))) en als die windows 7 dan eenmaal uitgekristalliseerd is dan komt de uiteindelijke versie Windows-8 uit ;-) En dan begint het verhaal gewoon opnieuw ;-) Microsoft geeft zelf min of meer toch ook toe dat ze fouten hebben gemaakt bij het op de markt brengen van Vista. Ze hebben blijkbaar ingezien dat ze beter naar de klanten moeten luisteren en de Windows7 die er nu aan komt zo had Vista al moeten zijn.
Moderator ceesv Geplaatst: 9 januari 2009 Moderator Geplaatst: 9 januari 2009 Origineel bericht van: ceesv Volgens mij kan je beter wachten tot windows 7 SP1 uit is. Of wil je beta tester spelen? Als aanvulling, Ik heb geen problemen met mijn xp computers en ik heb ook geen problemen met mijn vista laptop. Echter de allereerste vista gebruikers waren niet zo positief. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast hummiesat Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: ceesv Echter de allereerste vista gebruikers waren niet zo positief. Ja, dat waren dan ook meestal de gebruikers die Vista van het net geplukt hebben (lees illegale versie) en op hun toen al outdated pc-tje wilden draaien. En maar klagen en steunen dat het niet werkt. Weer een andere groep schuift de laksheid mbt beschikbaarheid van drivers van hardwarefabrikanten af op MS. Eigenlijk hetzelfde als bij de introductie van XP alleen nu blijft het langer hangen. Zegt mijn inziens meer over "progressie" van onze maatschappij. Ik heb Vista hier al 1.5 jaar probleemloos draaien. Vista gelijk met nieuwe pc aangeschaft.
Tonskidutch Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: hummiesat Ik heb Vista hier al 1.5 jaar probleemloos draaien. Vista gelijk met nieuwe pc aangeschaft. k eb ook nieuwe PC met vista gekocht starte echter met XPpro "image" uit de doos op, de eerste keer. dacht toen na alle vista dvd's te hebben gevonden (in de verpakking) nou laat maar! Vista is mooi maar niet heel veel beter (exc. netwerk / beveiliging + protocollen) voor thuis. Maar er waren niet veel reactie inzake 32 en/of 64 bit. wat heb je er aan? (geen fatsoenlijke applicaties zijn er voor 64 bit) chiao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast hummiesat Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Had ik er natuurlijk ff bij moeten zeggen: Ik heb mijn pc zelf gebouwd. Heb ik tenminste de onderdelen die ik zelf wil en niet die je worden opgedrongen door de fabrikant/shop. Voordelen van de 64bits, voor zover mij duidelijk, zijn sneller opstarten en meer geheugen kunnen gebruiken. Dat laatste kan ik me afhankelijk van wat je met je pc doet nog als zinnig beschouwen, maar 3 seconden sneller opstarten... lekker boeiend.
Ome Merde Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 welk programma bij je heeft meer dan 3,2Gb aan geheugen nodig (excl. Windows Vista ) ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Ik heb hier zo te weten geen programma dat meer GB nodig heeft. maar Windows Vista Premium 32 bit is erg onstabiel
theparasol Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 ligt aan de crappy hardware... post nu eens wat voor hardware je hebt ipv instabiel meldingen. En indien instabiel welke foutmeldingen/verschijnselen dat je hebt.
Fredsworld Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Tis dat er voor Linux te weinig applicaties zijn, maar anders wist ik het wel einde Microsoft, die maken wel heel veel fouten. Overigens wel knap van Microsoft om een besturingsprogramma te maken wat draait op bijna elke computer, kun je van een Appel niet zeggen. Grtz Freddy
PaulCl Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 64 bit is eigenlijk enkel zinvol als je 64 bit versie programmas draait en daar zijn er niet zoveel van. Bovendien ga je met Vista 64 bit nog grotere driver problemen hebben dan met de 32 bit versie. Je kan misschien XP 32 bit overwegen. Werkt volgens mij stabieler en een pak sneller en zeurt minder Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
winwiz Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Origineel bericht van: PaulCl 64 bit is eigenlijk enkel zinvol als je 64 bit versie programmas draait en daar zijn er niet zoveel van. Bovendien ga je met Vista 64 bit nog grotere driver problemen hebben dan met de 32 bit versie. Je kan misschien XP 32 bit overwegen. Werkt volgens mij stabieler en een pak sneller en zeurt minder Ik denk dat je nogal bevooroordeeld bent. Vista heeft momenteel een veel betere hardware ondersteuning dan Xp zowel 32 als 64 bits. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen