Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De originele drivers van de Acer site zijn zonder risico te installeren. Kost niets. Nee heb je al, ja kun je krijgen.

Bij een bios flashen is het grootste risico stroomuitval. Daarna krijg je hem echt niet meer aan de praat. Bij een PC zou dat kunnen gebeuren. Bij een laptop met volle accu op netstroom nooit.

Ik had een heel vervelende Acer Aspire 5100 waarbij een USB stick of een externe muis niet werd herkend en na opnieuw insteken of op een andere aansluiting steken wel. Na bovenstaande geen probleem meer.

Geplaatst:
Origineel bericht van: clemens2
Ik heb de bios geinstalleerd hierna werkte hij nog niet de drivers durf ik niet aan. dus toch maar opsturen ik had trouwens bios 2.0

In principe kun je door software te veranderen niets permanent kapot maken (misschien met uitzondering van de BIOS :D) het enige wat je kan kapotmaken is je software (zoals Windows). En deze zul je dan in zijn geheel moeten herinstalleren.

Heb je al gekeken of je een recovery CD of iets hebt?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

ik heb de drivers gedownload maar zou echt niet weten hoe te installeren.Ik zie de folder driver/2kxp.inf. wel, maar dan?

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

• Moderator
Geplaatst:

start->configuratiescherm->nieuwe hardware.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:
Origineel bericht van: clemens2
ik heb de drivers gedownload maar zou echt niet weten hoe te installeren.Ik zie de folder driver/2kxp.inf. wel, maar dan?

Rechtermuisknop en "Installeren" kiezen...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Ik wou mijn bestanden op een ext. harde schijf zetten voordat ik verder iets wou proberen. Ik had gedacht misschien lukt dit omdat de schijf een externe voeding heeft dus word de pc minder belast. en tot mijn verbazing lukte dit ook, later een usb stick geprobeerd en het werkte en ook mijn muis wekte weer.Het is me niet helemaal duidelijk waarom. Wat me wel op valt dat de muis verlichting gelijk weer brand en ook de usb stick licht weer op als ik hem aansluit dit dit hij hiervoor niet.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen