Ga naar inhoud


[TF-5510PVR] Highway media crash


Gast XS4U

Aanbevolen berichten

Heb de proef op de som genomen heb de EPG even gewist.

Topfield op nieuw op gestart en handmatig de EPG opgehaald niet aan de hand werkt gewoon!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Sigma
Heb de proef op de som genomen heb de EPG even gewist.
Topfield op nieuw op gestart en handmatig de EPG opgehaald niet aan de hand werkt gewoon!


@Sigma,

Welke instellingen heb je bij handmatig ophalen van de epg?

Welke satelliet, frequentie en tuner?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee je hoeft hem niet te wissen

gewoon in het menu zenderzoeken handmatig

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Nu, bij mijn werkt de EPG ook niet meer .. en crasht ie ook ...

 

Opnieuw de firmware er in gezet brengt ook geen soelaas .. _EIT_DATA.DAT gewist maar hij blijft hangen .. andere cam geprobeerd zonder resultaat ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Ben ik weer.Heb er andere firmware ingezet ( weet niet of dit de beste is ) en hij werkt weer .. firmware ( van de topfield site ) TF5510PVR_436_20060713[1] ... ik ga de nieuwste firmware er nu weer op zetten .. skijken wat ie dan gaat doen ..

 

Oja dat wissen doe ik via ALTAIR , gewoon renamen, na opstarten heb je een nieuwe DAT file en kun je de oude deleten ..

 

 

En benk weer .. nieuwste firmware erin gezet en het probleem is er weer terug .. dus ... oude er weer in en DAT file gewist en na een paar keer proberen te EPGjen doet ie het weer .. en heb ik een DAT file van meer als 8000 kb ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saak(k)

 

snap er ook niks van heb alles van wat ik dacht dat het zou kunnen zijn hier neer gezet

 

snap het ook niet meer wat het kan zijn

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie lezen volgens mij ook niet goed. XS4U besprak een heel ander probleem. Hij en meerdere anderen, waaronder dit persoontje, kregen van de een op de andere dag geen EPG meer binnen op de zenders van CD.

Ik heb ook zonder resultaat alle genoemde trucs uitgeprobeerd, totdat het gebruik van mijn 2e CD-kaart de oplossing gaf. Silverline haalde alles ineens keurig op en 3pg draaide weer als vanouds.

Het probleem met het vastlopen had ik tot voor enkele maanden ook. Nieuwe zenderlijst, formateren van de HD, gebruik van verschillende EPG-taps zoals 3PG en Itina. Niets hielp - behalve het wijzigen van de Firmware in een oudere versie.....in mijn geval die van oktober 2007.

Vr.Gr. Jac
Vu+Duo2 met Black Hole
Canal Digitaal en ORF (Irdeto) kaarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal morgen even de 28 maart firmware hier de in zetten en kijken of die dan nog werkt

 

overigens staat er wel bij dat deze voor Duitsland is??????

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

HHMMMM,

 

toch fijn om te zien dat er een community is waar je dit even kan bespreken. Tot op vanochtend werkt het nog steeds niet.

 

Om het nog even te verduidelijken, het werkte altijd met de FW van 28 Maart 2008, en in eenkeer was het gebeurd. Ik heb deze receiver nog niet zo lang dus dacht in eerste instantie dat ik zelf wat verkeerd had gedaan. Maar ik heb gezien dat meerdere mensen er problemen mee hebben.

 

Ik heb nog nooit Firmware geflashed van de receiver maar vooor alles moet eerste keer zijn. Dit lijkt me voor mij de meest logische stap, al blijft het natuurlijk wel vreemd. Er is dus ergens wat veranderd, maar er is niemand die er zijn vinger op kan leggen. Waarschijnlijk zal CD wel iets hebben veranderd waarin de Topfield zich verslikt.

 

Een ieder de beste wensen en mochten er mensen zijn die met een oplossing komen zonder eerst terug te moeten flashen verneem ik (wij) dat graag.

 

Prettig nieuwjaar en de beste wensen,

 

XS4U

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...