Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 Tja we hebben nu een grote 1,50mtr Schotel draaibaar. Heeft iemand al een goed werkende settingslijst oost/west? Graag info dan!!!<p>Greetzz
Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 @ Bad Bulls,<p>Zou je de volgende maal niet alleen maar HOOFDLETTERS willen gebruiken als je een topic start. Dat staat zo .<p>Een goede settingslijst kan je vinden op de site van satellite inferno Suc6
Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 Is een leuke lijst overigens maar eerlijkheidshalve moet er wel worden bijgezegd dat de genoemde lijst een kopie met kleine veranderingen is van een andere settingslijst voor de Topfield.
Gast Geplaatst: 11 februari 2002 Geplaatst: 11 februari 2002 Tja allemaal ok maar geen lijst van 45 E tot 45 W Is die er nog niet? Gr BB
Gast Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 Je zou die lijst natuurlijk ook zelf kunnen samenstellen en dan beschikbaar maken voor medesatters.
Gast Geplaatst: 13 februari 2002 Geplaatst: 13 februari 2002 Tjonge tjonge jullie moet ook wel overal over vallen hoor als iemand ook maar 1 ding fout doet! GEEN HOOFDLETTERS! Nou viel teminste wel op... Ik heb ondertussen na veel pijn en moeite me eerste settings lijst maar zelfgemaakt!!! (Draaibaar) Yeahaa 42E tot 45W Met leuke feeds toegevoegt Als iemand hem wilt hebben mail me maar of vind hem onder topfield settings op kazaa
Aanbevolen berichten