zoo Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 IK heb een probleem met de Sab ult. HD, hij herkend de harddisk niet meer. Ik weet dat hij sommige hd niet herkend, maar bij mij heeft hij eerst goed gewerkt, en nu niet meer. Ik heb al van alles geprobeerd.
Gast Andre_ede Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Hoi, heb je toevallig een FW update gedaan ? De laatste FW versie, herkent ineens weer minder Hard disk's. Mogelijk helpt het om een stap terug te gaan in de FW. Groet
Gast Andre_ede Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Werk je via deze regels (eigenlijk alleen nodig bij de eerste keer dat je een HD aansluit): - schakel ALTIJD EERST de disk aan, wacht tot ze opgestart is - schakel DAN PAS de receiver aan (achterzijde, netschakelaar) - bedenk wel: ALS de disk een "sleep mode" (=power save mode) heeft, de receiver ze NIET meer herkent na de eerste "sleep"
zoo Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Geplaatst: 2 januari 2009 Ik heb dit allemaal geprobeerd, nog altijd ziet hij gen harde schijf meer.
Gast Andre_ede Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Hoi, dat is erg vervelend als ik je goed begrijp heb je, je HD weer los gehad van je ontvanger ? Welk type Harddisk gebruik je en welke Firmware loopt er nu op je SAB. En van wie gebruik je de Firmware ? Groet Andre
zoo Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 Ja eerste werkte alles, zelfs de timer instellingen, enz. De harddisk is een Samsung hd403lj Voor de firmware, denk ik dat je de STB informatie bedoeld, die is niet ingevuld. En de firmware komt van de verkoper van het toestel. Groetjes
zoo Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Geplaatst: 4 januari 2009 Ik heb het zelf gevonden, als je de schjif formateert als een Linux ext2 partitie, werkt het wel. Groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen