Gast arvy Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Hoi nu te downloaden bij concollega denktenk.com (geen idee of sat4all ook een aparte download sectie heeft).
bash! Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Wooohoo! hier zat ik op te wachten!! Thnx! There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Ron Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Sat4all heeft een bijlage functie. Daar kan je hem eventueel ook aan vast hangen. Dan hoeft men niet verder te zoeken. Ron
Gast arvy Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Thanks Ron, Bij deze dus ook als bijlage toegevoegd. Belangrijk bij de plugin is om even in de zip file de readme te lezen (met een editor die met unix bestanden om kan gaan, zelfs wordpad kan het, notepad niet), daarin staan de installatie instructies en de vereisten (versie van sbox moet 8728 of hoger zijn, niet dat er al een hogere versie is, maar toch). Sources zijn te vinden op source forge, project cuberevo-plugins. shoutcast.0.4.tar.zip
bash! Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Zo.. deze plugin staat bij mij vast onder de rode knop.. geweldige plug-in! Zelfs mijn meest favoriete station (K666 - Stonerrock radio) stond meteen in de lijst. Briljant!!!! Arme buren... Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast arvy Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 En er is weer een nieuwe versie van deze plugin, nu met screensaver (fijn voor die plasma schermen).
lodie Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Arvy, Bedankt voor de tip. Deze zetten we er ook in. Ik ben nog steeds aan het klooien met de toewijzing naar een knop. Lodie
Gast arvy Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 In versie 0.5 zit nog een bug lodie, ik zou voorlopig (hopelijk maar tot morgen) nog even op 0.4 blijven zitten. Heb je al gestemd op de plugin contest lodie?
Gast arvy Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Ik heb vandaag weer een nieuwe versie uitgebracht 0.5.1 als bugfix op 0.5
lodie Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Arvy, Bedankt voor de verbeterde versie , en ik heb gestemd Lodie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen