elmoro Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Gelukkig Nieuwjaar Sat4all en alle leden Maar had eigenlijk een kleine vraagje. ik probeer een paar albums van een franse site te downloaden. Ze gebruiken een flash player om de mp3'tjes af te spelen. Normaal kijk ik gewoon in de broncode van zulke sites en dan vind ik ergens wel een link met mp3 formaat die ik dan download. Echter hier kan ik dus niks vinden. De links naar de mp's blijven dus verborgen. Iemand enig idee hoe ik ze kan vinden? Stel het echt op prijs hier is de site: http://www.dzmusique.com/Album-Famille-Nombreuse.php Gewoon klikken op ecoutez l'album en je krijgt een popup met de flash player
Xilence Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Direct van de geluidkaart opnemen? Ik gebruik Super Mp3 Recorder Professional en dat werkt bij mij iig perfect.
elmoro Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Geplaatst: 2 januari 2009 heb ik eigenlijk ook aan gedacht, maar als je paar albums gaat opnemen kost natuurlijk wat tijd achter de pc. Maar goed dacht misschien achter de links te komen voor de mp3'tjes. Downloaden zou dan veel sneller gaan, maar bedankt voor je input
elmoro Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Geplaatst: 10 januari 2009 @ jacobus harstikke bedankt joh, heb orbit geprobeerd en jawel hoor pakt hem gewoon. Mijn dank is groot
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen