The Iron Maiden Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 hallo, Ik ga binnenkort verhuizen en wil ook in mn nieuwe huis satelliet tv kunnen kijken. Nu zijn er stalen en alluminium schotels te koop. Is het ene type duurzamer dan het andere of zit er weinig verschil in? Momenteel heb ik een 100 cm kunststof schotel, maar die zijn erg duur... mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
mereltje Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Waarom neem je hem niet mee ? gr. Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
The Iron Maiden Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Geplaatst: 1 januari 2009 Dan hebben mn ouders geen TV meer mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
D.Quijote Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Ook een oplossing is om bij je ouders een goedkoop schoteltje neer te zetten. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
The Iron Maiden Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Geplaatst: 1 januari 2009 Maar dan moet ik nog steeds een nieuwe schotel kopen, dus daarmee is mn vraag niet beantwoord. Ik heb het idee dat aluminium duurzamer is dan staal, maar aan de andere kant heb ik nog nooit een schotel zodanig zien roesten dan hij onbruikbaar is geworden. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
clemens2 Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Klopt stalen schotel 78 cm ongeveer 40 euro gaat zeker 10 jaar mee daar kun je aan rente en afschrijving geen kunstof schotel van 100 euro voor aanschaffen, Als je hem zelf kunt uitrichten tenminste. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
edbe Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 en zo te lezen heb je de schotel maar op 1 positie gericht, dus je kan makkelijk een kleine Triax kopen en die monteren.... ik zou persoonlijk voor een kunstoffe gaan die blijven toch het beste 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
alx Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Het verschil is ook: een groot verschil in gewicht en corrosie. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Tonskidutch Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 er wordt wel eens 't een en ander aan feitelijke weegfactoren opgevoerd maar ook veel subjectieve meningen komen naar voren als er over schotels en de merken gesproken wordt. maar volgens 8 jaar sat4all leden en ervaringen is er geloof ik nog nooit een schotel onder de handen van de leden doorgeroest, eerder stuk gewaaid. A* en er zijn ook genoeg noname wokjes die menig sathobbyist met heel acceptabele ontvangstwaarden gebruiken. veel ervan zit tussen de oren. er zijn in 't verleden heel beperkt echte tests met vergelijkbare meet waarden geweest (stiftung warentest) ik kan me niet voorstellen dat je een echt slechte keuze kunt maken. het verschil tussen staal en aluminium A* is de gaten en of boutverbindingen > elastisch of bros overigens erg veel aluminium schotels zul je niet in de winkel vinden. chiao The Beat Is Rhythm Club des Belugas
The Iron Maiden Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Geplaatst: 2 januari 2009 Dan denk ik dat ik gewoon een stalen schotel neem. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen