peterksr Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 hallo, kan iemand mij vertellen hoe je je ip adres kan opzoeken in windows vista. gr peter 1 maal VU+ DUO +
theparasol Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 extern wan ip: www.watismijnip.nl intern ip: start -> {zoekopdracht} cmd {enter} ipconfig {enter} en dan ipv4 adres = je interne ip
peterksr Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Geplaatst: 1 januari 2009 Origineel bericht van: theparasol extern wan ip: www.watismijnip.nl intern ip: start -> {zoekopdracht} cmd {enter} ipconfig {enter} en dan ipv4 adres = je interne ip hallo, bedank voor je antwoord ik heb het zo gedaan : naar dos prompt en dan ipcofig all ingetypt en heb zo het adres achterhaalt. ik heb een asus router en heb ingevoerd in de asus software. maar het gekke is dat ik met de laptop geen verbinding krijg met de router. dus heb ik weer een ander probleem. ik zie bij medium status ontkoppeld zou dat het probleem zijn en zo ja hoe los ik dat dan weer op ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
theparasol Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Het eenvoudigste gaat dit door de kabel aan te steken. igv wlan moet je juiste key invoeren...
peterksr Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Geplaatst: 1 januari 2009 Origineel bericht van: theparasol Het eenvoudigste gaat dit door de kabel aan te steken. igv wlan moet je juiste key invoeren... ik heb een ander laptop verbonden met de asus via zijn ip adres en werkt maar met de andere laptop wil het niet werken met een draadje heb wel verbinding 1 maal VU+ DUO +
theparasol Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 in zeldzame gevallen komt de wlan niet op gang door overstraling van een alarmsensor. Kun je vrij eenvoudig testen door als wlan channel nu op 11 zit eens tijdelijk naar 1 te gaan en dan weer te proberen.
Sjattuh Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 rechtsonderin in de taakblak moet een icoontje staan naast de tijd. Dat icoontje lijkt op een computertje met golfjes ernaast. Wanneer je je muis op dit icoontje houdt staat er 'draadloze netwerken' if zo iets. Dit icoontje rechtsklikken en voor 'draadloze netwerken in de buurt' of iets in die geest... Ben je er met eentje in het lijstje verbonden? Zo niet dan op verbinden klikken Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast hummiesat Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Al eens geprobeerd om in die laptop een fixed IP adres te zetten?
katwezel Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 al eens geprobeerd met belarc advisor , deze laat alles zien van je pc , met alle soft licenties + sleutels + hardware enz / en nog gratis ook voor prive gebruik M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen