Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Allereerst een zéér gelukkig en voortvarend nieuwjaar aan iedereen !!

Wordt vanaf maart 2009 verwacht en ziet er, wat mij betreft, gaaf uit, al zou hij ook in zilvergrijs mogen worden uitgevoerd.

Zie SRM-2100

Als ik in deze bepalingen kijk, zie ik staan: Volledig compattible met DVB-S en DVB-S2, verderop kom ik het volgende tegen; Transport stream: ISO/IEC 138-18 MPEG-2, H.264/AVC, maar ik zie niets over MPEG-4.

Op de achterkant heb ik de HDMI uitgang zien zitten, in het midden, recht boven de USB uitgang.

Weet iemand of deze ontvanger MPEG-4 aankan?

Verder jammer dat er over favourietenlijstjes niet wordt gesproken, had ik graag willen weten.

Ik hoop dat jullie er eens naar willen kijken, of deze ontvanger een goede aanschaf zal zijn, of dat de TF7710PVR toch beter uit de bus komt?

Geplaatst:

hier loopt al een draadje over

SRM-2100

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Nou, dan draadje sluiten, zou ik zeggen.

Ik zie dat dit draadje in TF ALG staat, dan is het logisch dat je die niet vindt, hoort gewoon in Topfield thuis, overigens wordt dit draadje ook in de zoekopdracht "SRM-2100" niet gevonden. Blijkt SRM-HD te heten, moet je maar net opkomen.

Nou ja, als gezegd; Topic draadje sluiten maar en ik ga door in het topic van jouw link.

Geplaatst:

Ik zal deze inderdaad sluiten en de links laten staan, zodat iedereen er nog wat aan heeft. Topic titel zal ik ook aanpassen omdat het zoeken dan misschien inderdaad wat makkelijker wordt.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.