Gast MaxiMus_10 Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Momenteel heb ik een oude comwell ci20 receiver met 2CI sloten en ontvang diverse FTA zenders op Astra, Hotbird, Eutelsat etc. Is het mogelijk om met mijn huidige ontvanger (of digitenne) gratis naar de publieke omroep te kijken? Op dit moment heb ik alleen zwart beeld als ik Nederland 1,2,3 op de ontvanger aan zet. Klopt het dat ik een Canal Digitaal CI module moet aanschaffen om deze zenders gratis te kunnen ontvangen? Moet ik dan ook een smartcard aanschaffen? Alvast bedankt
Davev Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 module + smartcard kopen, kaart registreren en 30 euro registratievergoeding betalen en dan kan je in principe "gratis" kijken. Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
guykers Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Allereerst welkom op dit board. Origineel bericht van: MaxiMus_10 Is het mogelijk om met mijn huidige ontvanger (of digitenne) gratis naar de publieke omroep te kijken? Via digitenne zijn de publieke FTA Voor sateliet geldt FTV (free to vieuw) Op dit moment heb ik alleen zwart beeld als ik Nederland 1,2,3 op de ontvanger aan zet. Klopt het dat ik een Canal Digitaal CI module moet aanschaffen om deze zenders gratis te kunnen ontvangen? Moet ik dan ook een smartcard aanschaffen? Een module welke seca decodeerd (of je moet een oude irdeto kaart hebben)met daarin een canal digitaal smardcard welke een activeringspuls heeft gehad er zijn meerdere modules welke seca kunnen decoderen. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Hellum Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Origineel bericht van: MaxiMus_10 M Op dit moment heb ik alleen zwart beeld als ik Nederland 1,2,3 op de ontvanger aan zet. Klopt het dat ik een Canal Digitaal CI module moet aanschaffen om deze zenders gratis te kunnen Ok, je moet dan dus inderdaad een kaart + ci module kopen (kaart is 70 euro en module zo'n 50 euro, wordt dus 120 euro het zijn wel afgeronde getallen maar je moet hier aan denken) ik kan je aanbevelen, als het je om NED 1 2 3 gaat en je in Nederland zit, ga naar Duitsland (vlak over de grens) en bij bouwmarkten etc. kun je voor 40 - 50 euro een digitenne ontvanger ophalen waarmee je gewoon NED 1 2 3 en regionale zender kunt ontvangen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
NINjak Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Voor die ca. 120 euro (2de hands kan natuurlijk ook nog) heeft ie wel 1 apparaat waarmee ie veel meer kan blijven zien. Zo'n extra doos erbij vind ik niks je blijft stapelen
Gast MaxiMus_10 Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Bedankt voor alle reacties! Het is mij nu een stuk duidelijker geworden.
Gast m.boretti Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 Elke beetje moderne tv heeft een Common Interface slot waarin, desgewenst een Conax Cam geplaatst kan worden. Ik heb net een nieuwe breedbeeld HD tv gekocht en Ned.1/2/3 zonder probleem er op. Wil je niet aan een nieuwe tv, koop, als je in Frankrijk op vakantie gaat, in de eerste beste grote supermarkt, zoals Le C****, een digitaal ontvangertje. Ik heb er laatst 28 euro voor betaald!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen