willem53 Geplaatst: 2 januari 2009 Delen Geplaatst: 2 januari 2009 Hoi satters, Beste wensen voor het nieuwe jaar. Bijgevoegd is een lijst zonder fratsen voor astra 1 en 3,de nederlandse en vrije kanalen. Gemaakt voor sattracker TVV van interpol(zie dit forum) Met Edstrong 6.4 kan je hem geschikt maken voor 8100. Met dank aan interpol, motormuis e.v.a die zich jarenlang ingezet hebben. Willem53 W53.zip Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
robbedoeske Geplaatst: 11 maart 2009 Delen Geplaatst: 11 maart 2009 Hm als ik deze er met edstrong 6.2b inzet dan krijg ik een foutmelding van windows.Als ik hem er met 6.5 inschiet dan herstart de strong,maar kom dan niet meer in het menu,ook geen beeld en een pidscan levert geen pid`s op.Vreemd,iemand anders deze wel werkend? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 11 maart 2009 Delen Geplaatst: 11 maart 2009 Ik heb hem nog niet getest,maar zal dat zeker doen. In ieder geval waardeer ik het zeker dat Willem53 aan een kanalenlijst heeft gewerkt. @Willem53, heb je de kanalenlijst getest? Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen