Ome Merde Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 ondergetekende maar liefst 14 eurie rijker (en 28 eurie armer) met de staatsloterij. damn man, was er al van uitgegaan dat we 25 miljoen gingen winnen, het grootste gedeelte is al uitgegeven. hoe moet ik dat rechtbreien ? nog meer mazzelaars zoals ik ?? merDe deze ruimte is te huur
MacGuinness Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Ja IK! Wilde een lot kopen maar ze waren uitverkocht. Kon ik mooi het geld in mijn zak houden. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Ja, jullie mogen mij feliciteren! Eindelijk eens een flinke klapper gemaakt, 142,9% van de inzet terug verdiend, m.a.w. € 40 gewonnen, een lot gekocht dus € 12 winst, yeah!!
kees hekstra Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Hier maar liefst 10 euro.Waardeloze loterij toch?? Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
TangoBravo Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Hier toch gauw duizenden euro's verdiend!! Ik doe niet mee met de staatsloterij Ik doe niet mee met de postcodeloterij Ik doe niet mee met de Lotto Ik doe niet mee met de Bankgiro loterij Ik doe niet mee met de Toto Ik doe niet mee met de Sponsor loterij En ik koop nooit krasloten Wie kan mij voorrekenen wat ik de afgelopen 40 jaar heb verdiend?? :D T B
boekkie Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 10 euro gewonnen 27.50 euro voor het lot,schiet niet op zo. groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
pretpat Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Origineel bericht van: TangoBravo Hier toch gauw duizenden euro's verdiend!! Ik doe niet mee met de staatsloterij Ik doe niet mee met de postcodeloterij Ik doe niet mee met de Lotto Ik doe niet mee met de Bankgiro loterij Ik doe niet mee met de Toto Ik doe niet mee met de Sponsor loterij En ik koop nooit krasloten Wie kan mij voorrekenen wat ik de afgelopen 40 jaar heb verdiend?? :D T B €0 Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
theparasol Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Die staatsloterij moest hun totaal prijzengeld uitkeren in prijzen van 1000 euro. Moet je eens zien hoeveel mensen er dan elke maand een tientje voor over hebben!
Elwin Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Ik was te laat met de oudjaarsloten. Helaas dus geen kans gemaakt op prijzen!
Neptunus Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Ik doe puur uit angst mee aan die postcodezooi! Het probleem is namelijk dat er iets op jouw postcode kan vallen en je doet niet mee, ben je wel effe dé loser van de buurt! Een staatslotnummer is meer anoniem. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
boaz Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 104 euro, maar ja, was dan ook een straat. Ik doe liever 1 x mee met 10 loten en dan 9x niet dan 10 x met 1 lot. Helaas zat 1 lot er maar 1 cijfer naast voor enkele leuke 8K's. Gaf toch -heel even- de sensatie van "ja". Gelukkig was het wel het lot dat tenminste nog 40 euro opbracht. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast M&R Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Origineel bericht van: Neptunus Ik doe puur uit angst mee aan die postcodezooi! Het probleem is namelijk dat er iets op jouw postcode kan vallen en je doet niet mee, ben je wel effe dé loser van de buurt! Een staatslotnummer is meer anoniem. Heb je dat ook met je auto(merk).
mapi Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 10 euro terug bij koop van twee staatsloten ( 56 euro ) Ken iemand die in de wijk woont in den haag met die miljoenen..... hij woont 1 straat verder......dus geen miljoenen maar 7000 nog wat euro's Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Gast Auggie Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Ik koop al enkele jaren regelmatig een lotto-lot in een sigarenwinkel in Alkmaar. Is vorig jaar de 10 miljoen gevallen in de andere sigarenwinkel één straat verderop. Aaargghh! Dat is ook meteen het dichtstbij een grote prijs dat ik ooit geweest ben: 50 meter... Een gratis lot; meer heb ik nooit gewonnen.
Fatfreddy Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Dat zal mij dan toch een klap geweest, 10 miljoen in een sigarenzaak. Het was dan ook niet de eerste klap want die was maar een daalder waard.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen