Gene 1225 Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 En mijn wens voor 2009 is dat de EPG ook inhoudelijk beter wordt : voor specifieke kanalen , zoals MGM , TCM .. volstaat het niet om te zeggen waarover de film gaat maar wil ik ook weten wie de regisseur is, de hoofdrolspelers ... Voor een filmkanaal is dat toch absoluut een must . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Golfdiesel Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: Apple740 Citaat: Canal Digitaal moet maar eens met een fatsoenlijke EPG komen Het toekomstige beleid wat CDS nastreeft is gewoon duidelijk:alleen een EPG op de geceterficeerde Philips HDTV ontvangers middels Nagraguide. Mediahighway is een aflopende zaak (zal nog bestaan zo lang er SD bestaat). Het is dan ook een kwestie van tijd totdat de nagraguide ook door bijvoorbeeld een Dreambox wordt ondersteund. De SKY freesat EPG werkt tegenwoordig ook al gewoon. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
digitaal kijker Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 om even offtopic te gaan,is dat niet enkel now en next ???? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Littlesat Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Citaat: Het is dan ook een kwestie van tijd totdat de nagraguide ook door bijvoorbeeld een Dreambox wordt ondersteund. Heb jij dan al informatie hoe de NagraGuide in elkaar zit? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Ron Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Ik vind dat ook een erg voorbarige conclusie. Gezien het feit dat nagraguide een geheel eigen ontwikkeling is, zou het zomaar kunnen dat de EPG versleutelt is met hetzelfde systeem als waarmee de zender zelf versleutelt is. Dan wordt het toch verdomd lastig onderzoeken hoe e.e.a werkt. Ron
basix Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Tox, als het dus volgens jou versleuteld is dan zou de epg op een standaard box zonder kaart niet veel meer mogen tonen dan now/next?
sat_hobby Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Er is een zeeeeeeeeeer ruime meerderheid van de epg gebruikers niet tevreden over de huidige EPG. Wel handig voor CanalDigitaal om door een gratis markt onderzoekje aan deze informatie te komen. Vraag me wel af of CanalDigitaal hier wat mee doet. (Ik kwam dezelfde pol ook op en andere site tegen waar men beweerd dat CanalDigitaal meeleest.)
allez l'om Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 ik denk dat CD dat ook al wel wist zonder dit enorm representatieve onderzoek. Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Littlesat Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Nagraguide EPG is gelukkig niet versleuteld en zit op PID 200(dec) op de Nederland 1,2 en 3 transponder. Dat het niet versleuteld is wil nog niet zeggen dat het lastig is de date te ontcijferen, want de samenhang van de date op deze stream heb ik nog niet kunnen achterhalen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
iRuud Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Misschien even kijken op http://www.nagravision.com/solutions-endtoend-components-mid.php iRuud
Gast MartH Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Ergens had ik een bericht gelezen dat één of andere partij CDS aan het helpen was een betere EPG te maken en dat het per 1 mei een feit zou zijn. Helaas kan ik dit bericht niet meer terugvinden. Helaas voor ons alleen was er dan ook niets ten positieve verandert in de EPG-situatie! Ik ben jarenlang verwent door de EPG op de topfield (tap) door gebruik van data van Henk Puister. Het is ongelooflijk dat CD er maar niet in slaagt iets bruikbaars af te leveren.... Mart
Moderator ceesv Geplaatst: 1 mei 2010 Moderator Geplaatst: 1 mei 2010 De afgelopen weken heeft CanaalDigitaal de nodige test gedaan, en had ik op mijn ontvangers meerdaagse EPG. Volgens de laatste berichten zou er op 4 mei definitief omgeschakeld worden, en zijn jou ergenissen voorbij. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Neptunus Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Ze zullen nu echt niet meer terug gaan naar dat vreselijke "BIENTOT" MHW epg. Dat zou een storm van kritiek opwekken. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Eduard07 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Maar de afgelopen week was het in toenemendende mate weer de oude Now-Next. Welke de verklaring is daar dan voor? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten