Melle Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Naal 1 en Naal 2 Dan wil ik ook nog even de groeten doen aan Naal. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Gast dr7000 Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 no id en dan heb ik ook nog een open ap die ook open heet en nog een fon routertje
alejandro Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Origineel bericht van: AlanS Die van mij is "oprotten" Grappig, ik heb het synoniem ervan: 'flikker op' Vastberaden, geen arrogantie!
W3ird_N3rd Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Skynet Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Poetsdoekje Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Origineel bericht van: RAGBAK ******** Cheers, RAGBAK Dat is orgineel? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Lambik61 Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 freetoair, freenet, gratiswifi, wifi4all, pentagon, cia, fbi, bond, satellite, fibernet, dreamnet, sexnet, webcam. ps: Heb ik nu de hoofdprijs gewonnen? CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Gast M&R Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 mijn sidd is niet zichtbaar voor andere.
blake7 Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Momenteel is het winterwonderland ik verander regelmatig de naam en wpa key dus ook. Die van de buren heb ik vanavond ook veranderd dat is een totaal onbeschermd draadloos netwerk daar is de naam nu flapdrol die klagen iedere keer dat hun internet zo langzaam is vreemd he? Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Tippy Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Hadjememaar (voormalig lijsttrekker van de rapaillepartij) Xtrend 10000
Gast M&R Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Origineel bericht van: blake7 Momenteel is het winterwonderland ik verander regelmatig de naam en wpa key dus ook. Die van de buren heb ik vanavond ook veranderd dat is een totaal onbeschermd draadloos netwerk daar is de naam nu flapdrol die klagen iedere keer dat hun internet zo langzaam is vreemd he? Fijne buurman hebben je buren,je zou ze ook kunnen helpen met hun draadloos net werk te beveiligen,niet iedereen is zo handig als wij met computers.
Gast Agent Mike Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Drs. IJzerbout mijnlangeleuter Dan komen de mooie meiden zeker bij je "inbreken" Drs IJzerbout Mijn SSID is Sagitarius, ik ben nl een boogschutter de lelijke meiden vast ook wel
Gast Agent Mike Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Origineel bericht van: M&R Origineel bericht van: blake7 Momenteel is het winterwonderland ik verander regelmatig de naam en wpa key dus ook. Die van de buren heb ik vanavond ook veranderd dat is een totaal onbeschermd draadloos netwerk daar is de naam nu flapdrol die klagen iedere keer dat hun internet zo langzaam is vreemd he? Fijne buurman hebben je buren,je zou ze ook kunnen helpen met hun draadloos net werk te beveiligen,niet iedereen is zo handig als wij met computers. dat had hij dus gedaan... anders klaagden ze niet van een trage internetverbinding, maar KLAGEN ze van geen internetverbinding..
Puch Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 EnterAtOwnRisk Mijn buur vraagt zich steeds af wie dat is iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Melle Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 Er schiet me nu een flauwe te binnen :" wieditleestisgek" Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen