Timm1983 Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Hallo allemaal Ik heb sinds twee weken Norton Internet Security 2009 geïnstalleerd op mijn laptop acer die is uitgerust met Windows Vista. Het is nu al de tweede keer dat het maar niet lukt om de beschermingsupdate's te repareren. Schakel ik de Windows firewal aan of uit? Toen ik het probleem voor het eerst had was het na enkele dagen opgelost en werden de beschermingsupdate's geïnstalleerd, maar het is al sinds vorig jaar 30 december dat ik ik de melding krijg 'verhelpen'. Zijn er nog andere leden die dit probleem hebben? Alvast bedankt voor de hulp! Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Sjattuh Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Norton weghalen... Ander(e) programma(s) gebruiken Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Timm1983 Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 Het is nog maar een nieuw gekocht origineel exemplaar ... Ik blijf proberen, kan misschien zijn door de feestdagen, wie weet? Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Sjattuh Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Wat is je excacte foutmelding? Denk overigens niet dat het iets met je firewall te maken heeft maar meer met Norton's update servers Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
WPW Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Origineel bericht van: Timm1983 Het is nog maar een nieuw gekocht origineel exemplaar ... Effe in een hoekje gaan staan janke dat je geld hebt weggegooid en dan die zooi deraf gooien en wat anders nemen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Timm1983 Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 Als ik klik op verhelpen krijg ik twee schermen te zien: Controleren op update's is voltooid, update's installeren is niet vereist, update's verwerken is niet vereist. Dan in het andere scherm staat te zien: Beschermingsupdate's bezig met verwerken, daarna krijg ik de melding: niet repareerd. Ik krijg inderdaad soms de melding dat Norton geen verbinding kan maken met de updateservers en dat ik mijn internetverbinding moet controleren. Het probleem ligt dus bij de updateservers van Norton, ik blijf proberen met de update's en laat wel iets weten als het terug in orde is. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Poetsdoekje Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Ondanks die Norton - zooi - , zou ik toch gewoon de Firewall van Windows gebruiken En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Sjattuh Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 Ik zou pas naar Norton wijzen wanneer je het zeker weet, Het is slechts een vermoeden omdat Norton 'niet zo goed is' in mijn ogen.. Maar oke, op hoeveel PC's heb Norton geinstalleerd met deze versie? Heb je het al eens opnieuw geinstalleerd? Norton... (zo niet dan stoppen na 'uninstall' te hebben gedrukt ) Heb je hun helpdesk al een mailtje gestuurd? Kan niets vinden met je foutmelding Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Timm1983 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Geplaatst: 4 januari 2009 Hallo allemaal Ik heb Norton Internet Security eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu krijg ik terug de melding dat alles veilig is. Hopelijk blijft het nu ook zo! Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
theparasol Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 Ik hoop het voor je, maar de melding dat alles veilig is moet je met een flink pak zout nemen: Norton is een van de meest gebruikte en bekende manieren om een pc te beschermen. De nieuwste malware code zal altijd goed getest zijn op dit soort producten dus de bescherming is minimaal!
gamgra Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 Ondanks de weinig lovende woorden alhier; kan ik melden dat onze Norton internet security 2009 samen met MS Vista lekker draait. @Timm Laat je niet van de wijs brengen, kijk wel even je internetverbinding na.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen