theparasol Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 ow, dan is er niets aan de hand dacht ik zo. De gasprijs baseren ze dus op de olieprijs, maar dan wel die van tijdje terug (weet niet exact hoe lang terug) maar dus lekker hoog. Is weer goed voor de schatkist, kan dat gapende gat wat Fortis en IceSave eringeslagen hebben weer een beetje gerepareerd worden
Fatfreddy Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Precies, wat dat betreft zijn ze erg creatief bij de overheid. Als ze nu ook eens zo creatief waren aan de uitgavekant.
theparasol Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Creatief liever niet, zou zeggen verstandig en bedachtzaam. Het is triest om via via soms te horen wat er aan geld uitgaat naar idiote projecten en bodemloze putten.
Fatfreddy Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Dat bedoelde ik er eigenlijk ook mee. Volgens mij hoef je weinig creatief te zijn om dat soort uitgaven te doen. In tijden van schaarste worden mensen vaak ook creatiever omdat ze wel moeten.
theparasol Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 En dat is nu probleem van die regeringsgasten. Ze kennen geen krapte / schaarste. Zelf een vet salaris in goede en slechte tijden en geld uitgeven van "anderen". Laten ze de uitgaven voortaan maar even beoordelen door legertje bijstandsmoeders dan komt het allemaal wel goed. Komen we ook nog eens van die verachtelijke kromtaal af die ze bij voortduren bezigen. Stelletje geitebreiers
sat_hobby Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Origineel bericht van: theparasol Stelletje geitebreiers Ja dat vind ik nou ook.
sat_hobby Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Nou, gas genoeg zo voor de komende dagen.
pukje Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Geplaatst: 6 januari 2009 Origineel bericht van: nos.nl Gisteren konden enkele landen al merken dat er minder aardgas binnenkwam. Vanochtend liet Roemenië weten dat de aanvoer 75 procent minder is dan normaal, Bulgarije en Turkije zeggen dat er helemaal geen aardgas meer uit Rusland binnenkomt. Ook de toevoer naar Griekenland en Macedonië zou stilliggen Leuk die russen He
Fatfreddy Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Ja want ze hebben gewoon schijt aan ons.
pukje Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Geplaatst: 6 januari 2009 Het gaat weer vlugger dan gedacht volgens n24.de zegt E-on dat de kraan naar duitsland nu ook bijna dicht is en als het koude weer blijft hebben ze binnen korte tijd een lever probleem
pukje Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Geplaatst: 6 januari 2009 Als er bezuinigd moet worden (wat ik niet hoop) hoe kan je zoiets uitvoeren ,s'nachts kraan dicht ? leuk voor de mensen met een waak vlam. Ik zou het echt niet weten hoe ze een gas bezuiniging kunnen uitvoeren
D.Quijote Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Origineel bericht van: pukje Het gaat weer vlugger dan gedacht volgens n24.de zegt E-on dat de kraan naar duitsland nu ook bijna dicht is en als het koude weer blijft hebben ze binnen korte tijd een lever probleem Zonder gas wordt het dus koud in huis, dus ga je meer alcohol drinken om warm te blijven, en dan krijg je ook een lever probleem. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
pukje Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Geplaatst: 6 januari 2009 Origineel bericht van: D.Quijote en dan krijg je ook een lever probleem. eindelijk iemand opgevallen vodka en rum voorraad is hier op pijl
Moderator ceesv Geplaatst: 6 januari 2009 Moderator Geplaatst: 6 januari 2009 @pukje schreef: Ik zou het echt niet weten hoe ze een gas bezuiniging kunnen uitvoeren Bezuinigen op gas gaat doordat bepaalde afnemers in hun contract hebben staan dat bij capaciteitsproblemen ze afgesloten kunnen worden. De vraag wordt dan dus gereduceerd. Hierbij kan je denken aan grootverbruikers zoals staalbedrijven en energiecentrale's. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen