Ome Merde Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 http://jeroen.com/archive/2009/01/03/megavulkaan_amerika_gaat_boem_doen ik ben benieuwd. zou ie boem doen ? merDe deze ruimte is te huur
Moderator ceesv Geplaatst: 3 januari 2009 Moderator Geplaatst: 3 januari 2009 Hij is 40.000 jaar te laat, het zou zo maar elk moment kunnen gebeuren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ome Merde Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 dan heeft Amerika de hele wereld een groot probleem .... merDe deze ruimte is te huur
Moderator ceesv Geplaatst: 3 januari 2009 Moderator Geplaatst: 3 januari 2009 Maar dan gaat de 11-steden tocht weer wel door. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ome Merde Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 yup, op 11 augustus om precies te zijn merDe deze ruimte is te huur
Poetsdoekje Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Origineel bericht van: Ome Merde http://jeroen.com/archive/2009/01/03/megavulkaan_amerika_gaat_boem_doen ik ben benieuwd. zou ie boem doen ? merDe Zal wel niet zo'n vaart lopen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 In het nederlands staat 200 km.. In het orgineel 200 miles dat scheeld 120 km
theparasol Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Wel spannend, heb er laatst nog wat over op discovery gezien. Deze klapt er hard in als hij gaat! Toch hebben ze al sinds de kerst meerdere kleinere aardbevingen. Was in 1985 geloof ik ook, duurde toen 3 maanden. Ze zitten nu nog in de schaal tot 3, ze hebben recent (afgelopen 50 jaar) ook al eens 7 en 8 gehad. Wat mij aangaat gaat dat ding nog maar even weer rustig aandoen voor een jaartje of 50 tegen die tijd jeuken mij de tanden niet meer
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 En er zijn ook wel erg veel bevingen daar waargenomen http://earthquake.usgs.gov/eqcenter/recenteqsww/Quakes/quakes_all.html
Ome Merde Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 ik ook : Supervolcano merDe deze ruimte is te huur
Digipaps Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Origineel bericht van: Ome Merde ik ook : Supervolcano merDe Dus hier hoef ik mijn stoepje niet extra te vegen als het zover is?.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Con Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Obama moet zijn tekst even veranderen, in plaats van yes we can wordt het yes we go HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
D.Quijote Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Daar woont Yogi beer toch. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
theparasol Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Hier een leuke link naar animatie van recente bevingen. Lijkt wel iets op buienradar maar dan net even anders: http://quake.utah.edu/req2webdir/recenteqs/Anim/anim_yell.html
Gast Agent Mike Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Origineel bericht van: theparasol Wat mij aangaat gaat dat ding nog maar even weer rustig aandoen voor een jaartje of 50 tegen die tijd jeuken mij de tanden niet meer geen nageslacht, gok ik?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen