x3nias Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 Hallo, Wou even navragen of het mogelijk is om het tvv signaal door te lussen naar een 2e receiver? Of heb ik hiervoor een (wireless) cardsplitter nodig? Alvast bedankt
katwezel Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 ik vermoed dat je op 2 plaatsen naar verschillende zenders wil kijken , zelf gebruik ik hiervoor een smartwi draadloos , werkt in mijn configuratie perfect , M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
TokeMUp Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 Ik vermoed dat U de LNB out wil gebruiken om een tweede receiver op aan te sluiten. Dit werkt maar met beperkingen. De beperkingen zijn simpel: Je kan op de tweede receiver geen vertikaal signaal bekijken als de eerste horizontaal kijkt en omgekeerd. Dus als je enkel de Belgische zenders wil kijken op beide receivers is er geen probleem. Wil je meer zien kan het een probleem zijn. Wat betreft de decodering (smartkaart) wert er eerder al een oplossing gegeven. SmartWi heeft zijn nut al bewezen. mvg
x3nias Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Geplaatst: 5 januari 2009 Bedankt voor de info, zal dan maar eens op zoek gaan naar een smartwi. (is vermoedelijk ook wel te updaten naar de nieuwste algortimes?)
katwezel Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 volgens hun forum zouden bij de gebruikers in "andere landen" waar merlin / med 3 reeds gebruikt wordt geen problemen geven , wel is het mogelijk dat je direct de nieuwe ' beta ' soft er moet opzetten M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen