xamuh8100 Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 Wie heeft er al een straatje staatsloten ontvangen twv 135,- van de CD aktie 1 miljoen smartcards? Op de site van CD is er niets over te vinden , terwijl de bekendmaking in december j.l. was.
Timm1983 Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 @ Xamuh8100 Misschien werden de winnaars bekend gemaakt in het programma "Het Staatsloterij oudejaarsfeest" op SBS6 van 31 december 2008. 22.30-00.35. Ik heb deze aflvering nog op de harddisk staan, eventueel interesse in de bekendmaking van de winnaars of de uitzending? Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Johan45 Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 De winnaar is bekend ....... CanalDigitaal heet ie ... Vult u rustig aan !!!
Apple740 Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Ik las onlangs nog een artikel hierover en als ik het me goed herinner werden onder andere de heer Kees F. uit H. (er werden geen volledige namen genoemd) en Martijn van H. uit H. als prijswinnaars genoemd.
xamuh8100 Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Geplaatst: 6 januari 2009 Bedoel je K. Faber uit Hilversum? De handtekening van die vent staat werkelijk op elke brief van hun. Zou die uberhaubt nog in leven zijn?
Ðeninux Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Ik heb 15 jan nog een indentieke mail gehad dus volgens mij is er nog niets bekent. Mijn brief is ondertekend door Andrei Noppe DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Johan45 Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Ok, daar zijn ze dan. !! Winnaars straat Staatsloten Vorig jaar hebben weer veel abonnees 2 weken lang gratis kunnen genieten van alle zenders uit het Top-pakket van CanalDigitaal. Tevens maakten zij kans op een straat Staatsloten. De prijswinnaars zijn bekend: Familie De Hartog uit Culemborg Dhr. G. Boswinkel uit Markelo Dhr. T. Van Ewijk uit Groesbeek Dhr. M. Bos - Reumer uit Beek Ubbergen Dhr. J. Lunenborg uit Ruinen Dhr. B. Van Der Zee uit Oosthem Dhr. H. Hoogeveen uit Neede Dhr. P. Speel uit Voorschoten Familie De Ruyter uit Etten Leur Familie Van Winkel uit Zoetermeer Familie Ginwis uit Goedereede Dhr. P. Hiemstra uit Harkema Familie Arts uit Zeeland Dhr. J. Kamps uit Siebengewald Familie Timp uit Maastricht Mevr. M. Laning uit Ter Apel Mevr. A. Mars uit Duiven Dhr. H. Vliegen uit Bocholtz Dhr. F. Unck uit Lobith Dhr. J. Stoker uit Appelscha Van harte gefeliciteerd! De prijswinnaars ontvangen hun prijzen binnenkort per aangetekende post. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. 20 januari 2009 Bron CanalDigitaal Vult u rustig aan !!!
xamuh8100 Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Geplaatst: 23 januari 2009 sh*t, ik zit er niet bij ! of moet ik daar blij om zijn ?
edbe Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 ik ook weer niet weer geen top pakket.... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Moderator ceesv Geplaatst: 23 januari 2009 Moderator Geplaatst: 23 januari 2009 Uit de Canaldigitaal mailing: Maak kans op 1 van de 50 Staatsloten Als dank voor uw moeite maakt u automatisch kans op 1 van de 50 Staatsloten mét jackpot, wanneer u uw gegevens hebt gecontroleerd of (indien nodig) hebt aangevuld of aangepast. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Ik tel 20 prijswinnaars.... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 De andere 30 winnaars zijn HIER bekend. Vult u rustig aan !!!
Gast E Pouls Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 Origineel bericht van: ceesv Uit de Canaldigitaal mailing:Maak kans op 1 van de 50 Staatsloten Als dank voor uw moeite maakt u automatisch kans op 1 van de 50 Staatsloten mét jackpot, wanneer u uw gegevens hebt gecontroleerd of (indien nodig) hebt aangevuld of aangepast. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Ik tel 20 prijswinnaars.... Zijn dit niet de winnaars van een andere actie? Bij het controleren van je gegevens maak je kans op 1 van de 50 staatsloten. Bij de winnaars op hun website gaat het om een straatje staatsloten. Volgens mij dus een andere actie.
Moderator ceesv Geplaatst: 24 januari 2009 Moderator Geplaatst: 24 januari 2009 Citaat @EPouls: Volgens mij dus een andere actie. We kunnen alleen die actie niet terug vinden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
klinkie Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 canaal .......zuigt of sucks dat zeg ik ..............linux
Gast E Pouls Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Origineel bericht van: ceesv Citaat @EPouls:Volgens mij dus een andere actie. We kunnen alleen die actie niet terug vinden. Duidelijkheid daar ontbreekt het nog wel eens aan bij CD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen