Gast aart44 Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Origineel bericht van: Johan45 Ik ga vandaag tog maar voor de Unox. Waarom dat dan, ik begrijp het denk niet goed!! Het is een 17 jarige scholiere uit Katwijk.
Johan45 Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Origineel bericht van: aart44 Waarom dat dan, ik begrijp het denk niet goed!! Het is een 17 jarige scholiere uit Katwijk. Ik vindt de muts zo mooi. Vult u rustig aan !!!
Digipaps Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Origineel bericht van: Johan45 Ik vindt de muts zo mooi. Ouwe snoepert.. Zou ze wel worst lusten?? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
edje-ken Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Origineel bericht van: aart44 Het is een 17 jarige scholiere uit Katwijk. ik denk dat ik toch maar weer naar school ga Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Origineel bericht van: Gekkenhuis Dat word weer ruiten krabben En waar wou je beginnen dan
Gast skrebby Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Toen ik 17 was en op school zat moest je uitkijken dat je het meisje niet verkeerd om vasthield. (2 ruggen) Hoe kan het groeien zonder wortel?
Lambik61 Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Naar aanleiding van de nieuwjaarsduik hebben de medewerkers van UNOX flink overgewerkt om alle worsten op tijd klaar te krijgen. Helaas is tijdens een dubbele shift door oververmoeidheid van een medewerker een ernstig bedrijfsongeval gebeurd. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Timm1983 Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Het zal natuurlijk wel -10°C zijn dat ze op de teletekst bedoelen, typfouten komen frequent voor in nieuws- en weerberichten zowel op teletekst als in de krant. Ik denk als het bij ons beneden -100°C zou zijn wat voor een temperatuur we krijgen boven de wolken, ik denk dat dat onmogelijk is, het mag wat mij betreft wel terug rond de +10°C gaan, het wordt alsmaar kouder, en maar koffie blijven drinken om het wat warm te krijgen. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
gigantaandemuur Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Niet teveel koffie Timm anders slaap je weer niet. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
D.Quijote Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Origineel bericht van: Lambik61 Helaas is tijdens een dubbele shift door oververmoeidheid van een medewerker een ernstig bedrijfsongeval gebeurd. Ja logisch je moet ook niet swaffelen tijdens het inpakken Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
wammeswaggel Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Gatver, voor mij geen worst meer. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Smaakt mij nog net zo hahaha... Inmiddels 6:32 en het is hier -11 in Emmer-compascuum (Emmen).
xilorp Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Origineel bericht van: Lambik61 Naar aanleiding van de nieuwjaarsduik hebben de medewerkers van UNOX flink overgewerkt om alle worsten op tijd klaar te krijgen. Helaas is tijdens een dubbele shift door oververmoeidheid van een medewerker een ernstig bedrijfsongeval gebeurd. Lekker opbakken in croma.... :D Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Elwin Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Off-topic: Haha, Emmer-Compascuum herinner me ik nog uit Toen was geluk heel gewoon!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen