JosFop4Sat Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Origineel bericht van: D.Quijote Origineel bericht van: Lambik61 Helaas is tijdens een dubbele shift door oververmoeidheid van een medewerker een ernstig bedrijfsongeval gebeurd. Ja logisch je moet ook niet swaffelen tijdens het inpakken Salu2, D.Quijote Waarschijnlijk is dit de eigenaar : You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Origineel bericht van: Elwin Off-topic: Haha, Emmer-Compascuum herinner me ik nog uit Toen was geluk heel gewoon! Maar het is ook letterlijk en figuurlijk "toen was geluk nog heel gewoon" Wil wel graag weg uit deze beerput.
gigantaandemuur Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Dan ben je niet de enige die weg wil. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Gast Luciano Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Origineel bericht van: Digipaps Zou ze wel worst lusten?? Nee, ze is vegetarisch. Kijken jullie geen tv
JosFop4Sat Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Origineel bericht van: Luciano Origineel bericht van: Digipaps Zou ze wel worst lusten?? Nee, ze is vegetarisch. Kijken jullie geen tv Je bedoelt zeker dat ze vegetariër is? Ze zal zelf niet vegetarisch zijn, aangezien ze uit vlees en bloed bestaat en ofschoon ikzelf geen vlees lust, het wel een lekker hapje vind. Maar dat mag weer niet omdat ze jonger dan 18 is. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Henksat Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Origineel bericht van: aart44 Het is een 17 jarige scholiere uit Katwijk. Kan me best voorstellen dat leraren het steeds moeilijker hebben op school. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
JosFop4Sat Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Ik verheug me nu al op 'n zomerse dag aan het strand van Katwijk. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen