Gast fuber Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 ik heb hier een popcornhour A110 , ik heb er een hd in zitten , ik wil een firmwaere updaete doen en gaan downloaden maar het kukt allemaal niet , ik heb wel internet verbinding , ik krijg een ip adres binnenof is het allemaal verkeer dan . kunnen jullie ermee helpen . gr fuber
winwiz Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Werken je online apps wel zoals yourtube en dat soort zaken? Anders toch maar even je netwerkverbindingen nakijken. Updaten zou gewoon vanaf het apparaat moeten werken. (als er een nieuwe versie is) Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast fuber Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 onder netwek krijg ik wel een ip adres, welke kabel gebruik jij, ik vertrek we vanuit een splitter. gr fuber
marcel1970 Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Als je een ip adres krijgt zit het wel goed, test zoals winwiz aangeeft of het streamen van bv youtube filmpjes ed werkt dan weet je dat hij op internet zit...ook kun je ff kijken of ftp toegang werkt, of gedeelde mappen op je pc benaderbaar zijn "My next wife will be normal"
Gast fuber Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 ik begrijp het niet meer , heb een ip adres maar kan geen updaets doen en kan niet op het het, of moet ik via mijn pc een firmware updaete doen. gr fuber
Gast satbird2002 Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Origineel bericht van: fuber onder netwek krijg ik wel een ip adres, welke kabel gebruik jij, ik vertrek we vanuit een splitter. gr fuber beste Fuber, als je een splitter gebruikt zal het nooit kunnen werken, je moet een switch gebruiken als je maar 1 kabel aanvoert en je wilt met meerdere kabels naar verschillende app. gaan. of je moet maar 1 kabel naar de splitter brengen en 1 kabel ervan af kan zijn dat je wel een switch gebruikt maar de naam niet wist, dan kan ik je verders niet helpen, heb zelf geen popcorn
Gast fuber Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 heb nu verbinding , maar geen geluid op you tube. gr fuber
naitsirhc Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Als je wel filmpjes kunt downloaden via youtube, dan heb je wel verbinding met het internet. Dan moet je firmware update kunnen doen. Mocht dat niet zo zijn, dan kan het zijn, dat je firmware up-to-date is..... Und TschjuB
Gast fuber Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 de firmware update is gebeurt, maar nog steeds geen geluid op youtube. gr fuber
marcel1970 Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Dan moet je bij setup audio/video aac op analog pcm zetten "My next wife will be normal"
Jossie Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 geluid op ac3 staan...? of andere instelling mbt geluid bij setup..? AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
Snoopy Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Wel geluid als je een film afspeelt ?? Copieer anders een een filmpje dat geluid heeft naar de PCH en probeer dat af te spelen. Controleer verbindingen, volume van de AB en kijk in het setup menu of geluid gedownmixed wordt naar de analoge uitgangen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen