Gast mako97 Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Sinds enige tijd blijft het beeld op bijvoorbeeld BVN of een van de regionale zenders regelmatig even hangen, het is steeds maar een fractie van een seconde. Ik heb een philips 7005 ontvanger met astoncam 2.17. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??
sat_hobby Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 He, heb je dat alleen op de FTA kanalen en op de gecodeerde kanalen niet.?
Gast mako97 Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 ja, dat is juist het vreemde,het is uitsluitend op de fta kanalen.
Johan_S Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Voor de FTA kanalen hoeft ie de cam niet te gebruiken lijkt mij. Staat de schotel goed? Anders eens uitzetten, poosje wachten en weer aan. Ik heb met de Aston 1.05 met ik meen software versie 2.18, wel eens een CA vastloper. Met de Matrox gaat het bij mij het beste. Johan
sat_hobby Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Ja ik lees dat er veel problemen zijn met cam's, zelfs met de goedgekeurde Canaldigtal cam. Ik vraag me af of het haperen van het beeld ook optreed als de cam er niet inzit.
sat_hobby Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Wat voor cam zit er eigelijk in mako97.?
Gast mako97 Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Er zit aston cam in met software 2.17
satmarc Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Origineel bericht van: mako97 ja, dat is juist het vreemde,het is uitsluitend op de fta kanalen. Anders even je cam verwijderen uit ontvanger, daarna nogmaals de FTA zenders proberen. Als ze dan niet meer haperen ligt het waarschijnlijk aan je combinatie ontvanger/ CAM. Soms na het kijken van gecodeerde zenders "onthoud" te ontvanger de kaart + cam instellingen zodra je naar een FTA kanaal zapt. Na enkele seconden heeft de ontvanger de cam ge-disabled. Dit gebeurt regelmatig (gebruiker van DSR7005 sinds 2006) Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
sat_hobby Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: satmarc Anders even je cam verwijderen uit ontvanger, daarna nogmaals de FTA zenders proberen. Als ze dan niet meer haperen ligt het waarschijnlijk aan je combinatie ontvanger/ CAM. Origineel bericht van: Geitebreier Ik vraag me af of het haperen van het beeld ook optreed als de cam er niet inzit. Ja mijn eerst gedachte was ook cam er uit.!
Gast mako97 Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Als de cam eruit is is ook het haperen over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen