Ga naar inhoud


keuze antenne dm500t


seije017

Aanbevolen berichten


hangt er vanaf wat je allemaal wil ontvangen , maar je kan perfect een oude yagi er op zetten werkt blijkbaar prima volgens sommige gebruikers

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

 

Denk er wel aan dat de zender van genk horizontaal de vrt de lucht in gooit , al de rest is bijna verticaal . Ben er ook mee aan't experimenteren ( heb een GT-U3x32 gehaald gisteren ). Een dezer eens zien om dere op zolder te zetten .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Klopt ToKeMUp . Ik woon op enkele kilometers van de zendmast langerlo ( genk ) . En genk ligt eigenlijk langs hasselt . Nu ikzelf zit op 15 km van maastricht , 30 km van luik , en aachen weet ik niet zojuist . Enige probleem is denk ik hoog genoeg geraken , met al die bomen hier .

 

 

Update : ik krijg hier nu 32 tv en een 26 tal radio zenders . niks afgesteld , gewoon met de natte vinger laugh . zelfs op de grond liggend , verkeerd gepolariseerd heb ik ontvanst op de vrt ( genk zend H uit ) .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die yagi nu 5 meter hoog staan (42 m boven zee niveau ), 35 m kabel ertussen . Niks afgesteld en heb toch al 32 tv zenders , met een konig dvb-t fta17 ontvanger en pasieve yagi antenne , zonder versterking .

 

zo toch de vrt zenders ,verkeerd gepolariseerd dan nog laugh

 

en toch nog aardige waardes

 

Even 5 meter hoger , en daar is het complete nederslandse pakket via zender maastricht

 

En ook de ZDF mux via aken

 

Het handeltje verhuist een van de dagen naar de zolder , dat belooft wink .

 

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast jaap1978

zoek een smilde combinantenne ned1/2/3 en zet hem verticaal. je ontvangt dan met het band III deel perfect TDAB en met het UHF deel digitenne. Het is uityeraard een richtantenne.Ik ontvang hier in Zeeland : gericht op Rdam TDAB radio en DABT digitaal: perefect!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...