freaky Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Een vriend van mij heeft een relook 400. Deze wil niet meer doorstarten. Ik heb hem de harde schijf los laten halen dit werkte ook niet. Is deze nog te flashen? of is de bootlader defect. Is deze ontvanger altijd te flashen via com poort oid? Zal me eens even inlezen kijken of er nog iets te vinden is. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
robbedoeske Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Wat geeft het display aan? Welke image staat erop?
freaky Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Geplaatst: 7 januari 2009 Dat weet ik helaas nog niet.Dat weet ik vanavond dan heb ik hem thuis. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
bash! Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 gewoon een keer opnieuw flashen.. grote kans dat het daarna weer gewoon werkt. Gr, Baz There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
robbedoeske Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Kan ook simpel de MId zijn,ligt eraan wat er op staat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen