Funfreak Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Volgens informatie die dealers gehad hebben, volgt de omwisseling de tweede helft van het jaar.
Henksat Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Origineel bericht van: Funfreak Volgens informatie die dealers gehad hebben, blijft Seca-2 in ieder geval tot september aktief. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
paqbro Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Geplaatst: 19 januari 2009 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Funfreak Volgens informatie die dealers gehad hebben, blijft Seca-2 in ieder geval tot september aktief. Leuk voor de 'hobbyist' (educatief tv kijken met een unlooper) Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
paqbro Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Geplaatst: 3 februari 2009 Heb nu al een maand het volledige pakket op mijn extra kaart, is dit normaal (fluister, fluister) Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
ligth011 Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 werkt smartwi ook met die nieuwe kaart
Gast Henri Aalten Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Zojuist de nieuwe kaart ontvangen. Maar niet het volledige paket
ehvwheelboy Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 ik heb vandaag mijn nieuwe kaart ontvangen (geen 2e maar vervanging groengrijs) maar in mijn 7020 geen beeld met cccam paar keer starten wel beeld schakelen weg beeld .in mij dm 800 met ccam bijde overgens 2.0.11 werkt hij prima .iemand een idee hoe werkende te krijgen in een dm7020 . oh ja volledig pakket en staat op 1-7-2009
Littlesat Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Citaat: blijft Seca-2 in ieder geval tot september aktief. Alleen zou CDS het wel zo kunnen regelen dat je niet tot eind september het volledige pakket kunt kijken met een (gemoscte) Mediaguard/Seca-2 kaart... Op de HD kanalen kan deze maand feitelijk al de plug van Mediaguard/Seca-2 eruit, daar de abonnees met minimaal dit pakket deze week allemaal een nieuwe kaart ontvangen hebben. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
D_liver Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Owjaaa? ik heb een toppakket icl HD maar nog geen nieuw kaart gezien hiero ter vervanging van de mijne dus die stelling klopt niet 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Prlwytzkofsky Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Ik heb gisteren mijn nieuwe SECA 3 kaart ontvangen als vervanging van mijn groene SECA 2 kaart.(HD pakket)In dm600 werkt hij prima met cccam 2.09 maar daar heb ik niks aan wat HD betreft. Hier ben ik afhankelijk van newcs of Acamd maar beide lezen de seca 3 kaart niet als hier geen oplossing voor is zal ik van mijn HD weer het gewone thema pakket maken. Praw: Dream DM600 TechniSat SkyStar HD 2 Funke 99cm
CEASAR W Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 SmartWi werkt gewoon met nieuwe kaart wel even opnieuw programmeren ivm nieuw ip en ATR ceasar
Helgo-Sat Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Hier ook ontvangen voor het HD pakket, het grappige is dat die prima loopt op het toch wel oude newcamd protocol en mijn linux servertje.
Eduard07 Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Origineel bericht van: Helgo-Sat Hier ook ontvangen voor het HD pakket, het grappige is dat die prima loopt op het toch wel oude newcamd protocol en mijn linux servertje. Maar Seca2 staat nog wel aan. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Helgo-Sat Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Tja dat is waar, even afwachten maar. Mocht het niet meer lukken gaan we CCcam maar installeren, eigenlijk weer eens een uitdaging om het weer eens aan te passen.
Davev Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: blijft Seca-2 in ieder geval tot september aktief. Op de HD kanalen kan deze maand feitelijk al de plug van Mediaguard/Seca-2 eruit, daar de abonnees met minimaal dit pakket deze week allemaal een nieuwe kaart ontvangen hebben. Mogen wij belgen ook nog hd kijken aub? Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen