paqbro Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Geplaatst: 1 maart 2009 Nieuwe kaart (family pakket) wordt begin maart verstuurd volgens een Canal Digitaal medewerker. Hopelijk kan ik dan wel eredivisielive 2 zien. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
rlckring Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Ik heb hem ook net binnen gehad, maar doet niets in mijn newcamd 6.10b cardserver. Wil niet initialiseren. Iemand een idee. Wil wel graag newcamd blijven draaien..
rlckring Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Of je stopt hem er goed in... Werkt perfect..
paqbro Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Geplaatst: 26 maart 2009 Begin maart is inmiddels al ruim voorbij, heb nog geen kaart. Kan ook begin maart 2010 zijn Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
rrronaldo Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 @rickring.... newcamd6.10 draait prima (Gemini 4.50), al vanf dag 1 zonder probleem...kaart uit de envelop in de box (7000s) en draaien. VuSolo (2x) + VUSolo2-SE-V2 + Visiosat
paqbro Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Geplaatst: 3 april 2009 Mijn nieuwe 'hoofdkaart' is nu ook binnen (sinds 1 april), meteen beeld op alle kanalen. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen