beukjes Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 http://www.hdtvsilo.de/downloads.html?func=select&id=2 Hier is de laatste software update van 6 januari voor de icord. De bug met het geluid tijdens time shifting is eruit gehaald en er schijnt een nieuwe kanalenlijst in te zitten, dus eerst je eigen kanalen lijst saven op een usb en na de update weer terugzetten. Suc 6 groet Beukjes Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
geronnimo Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Bedankt voor de tip, ik heb de nieuwe software meteen geinstalleerd en alles werkt prima, de kanalen bleven ook allemaal intact.
Marco Veluwe Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Origineel bericht van: geronnimo de kanalen bleven ook allemaal intact. Maar heb je wel een werkreset uitgevoerd ? Een werkreset zou nodig zijn volgens de kenners op de duitse forums. Dan zouden de kanalen verdwijnen !!!??? Blijft het netwerk ook gewoon werken met loader 7.03 en de nieuwe versie 10014. Ik heb namenlijk iets gelezen over het verliezen van je MAC-adres. Humax iCord / Grundig DSR3735 / PowerCamPro 2.04 2x Triax 88cm / ALPS Quad BSTE4_101B 2x / Smart Tit Twin 2E-TTG 2x / Spaun DiSEqC 212F 411F Hotbird-Astra1-Astra3-Astra2-Eurobird
geronnimo Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 een reset is niet nodig want dan verdwijnen natuurlijk alle instellingen, het netwerk blijft gewoon werken met hetzelfde mac-adres en de timeshift-bug is ook weg en ik heb het idee dat hij sneller zapt, ik gebruik 3 cams voor swiss orf en canaal+ en het werkt flitsend.
Marco Veluwe Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Origineel bericht van: geronnimo ik gebruik 3 cams voor swiss orf en canaal+ en het werkt flitsend. Er kunnen toch maar 2 cams in ? Ik ga morgenochtend de update doen, ik laat wel weten hoe het bij mij gaat. Iets anders, ik krijg soms bij een kanaal wat gecodeerd is of niet uitzend de melding 13. Zou er ook meldingen 1 t/m 12 zijn, want die heb ik nog niet kunnen vinden ? Marco. Humax iCord / Grundig DSR3735 / PowerCamPro 2.04 2x Triax 88cm / ALPS Quad BSTE4_101B 2x / Smart Tit Twin 2E-TTG 2x / Spaun DiSEqC 212F 411F Hotbird-Astra1-Astra3-Astra2-Eurobird
paqbro Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Waarom is de software nog niet OTA en staat hij nog niet op de Humax website ? Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Gast Discotrain Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Waarom is de software nog niet OTA en staat hij nog niet op de Humax website dat vroeg ik mij ook al af.
beukjes Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Geplaatst: 10 januari 2009 http://www.hdtvsilo.de/community/viewtopic.php?f=40&t=2924 hier staat meer beschreven over de update. Deze is specifiek bedoeld voor de kijkers in Oostenrijk , maar heeft als bijkomend voordeel voor ons dat de bug met de timeshift functie is opgelost. Omdat de update specifiek voor Oostenrijk is gemaakt, is hij ook niet OTA beschikbaar. groetjes, Beukjes Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
paqbro Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: geronnimo de t-rexcam is dubbel De 2e is alleen voor Firecrypt kaartjes. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Vette73 Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Origineel bericht van: beukjes Omdat de update specifiek voor Oostenrijk is gemaakt, is hij ook niet OTA beschikbaar. Prima dat hij van die site te plukken is! Voor de vorige (OTA) update moest ik het dak op om de motor tussen de LNB en de iCord uit te halen. Dit werkt wat mij betreft perfect. Site dus gelijk aan mijn Bookmarks toegevoegd. Humax iCord HD v1.00.17 + AstonCrypt v2.19 + Panasonic TH-42PY70 WaveField T90 + ALPS LNB's + SatConn 10/1 10 satellieten van 28,2 Oost t/m 15 West
beukjes Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Geplaatst: 13 januari 2009 http://www.icordforum.com/index.php Hier nog een Duitstalige site die op alle vlakken zeer uitgebreide info bied voor de icord. Dit alleen maar ter info. groet Beukjes Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen