Satdorus Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Als je het woord "verschrikkelijk" in de zoek engine duwt komt er dit topic uit. Het zal dus niet verloren gaan. Is een geruststellende gedachte. Om de betrokken uit hun lijden te verlossen gooi er maar een slotje op.
theparasol Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Ik ben nu van mening dat we nog even verder moeten. Ons aller google geeft bij zoeken op "verschrikkelijk" nog steeds niet dit topic aan. MAW we hebben hier met zijn allen nog niet verschrikkelijk genoeg ons best gedaan. Is de schotel toch niet voor niks verwokkeld.
looney2 Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 verschrikkelijkverschrikkelijk verschrikkelijkverschrikkelijkverschrikkelijkverschrikkelijkverschrikkelijk HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
ronaldsl Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Geplaatst: 11 januari 2009 Ozzo........ Mag ik als TOPIC starter je idd vragen om een slotje.... Ik had uiteraard NIET verwacht dat dit onschuldige verhaaltje van mij zoveel ophef zou veroorzaken. Het is wel grappig en hartverwarmend hoor...sommige reacties...maar het meeste is geouwehoer....(laten we eerlijk zijn....) Lijkt wel of iedereen hier zich dit weekend stierlijk zit te vervelen... MOETEN jullie niet schaatsen of zoiets ? JohnO en ik hebben het hiermee NU wel gehad...... Groet, Ronald
theparasol Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 V * E * R * S * C * H * R * I * K * K * E * L * I * J * K
theparasol Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 V * E * R * S * C * H * R * I * K * K * E * L * I * J * K
Fatfreddy Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Wat een verschrikkelijke manier om je aantal posts op te voeren.
boaz Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Kom maar gauw met dat slotje. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Fatfreddy Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Zit dat slotje er nu nog niet op en ik voel mij zo ziek.
theparasol Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: Fatfreddy Wat een verschrikkelijke manier om je aantal posts op te voeren. valt wel mee.. zit nog in de promiellen. Daar doek ut niet voor!
TangoBravo Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Ik heb mijn aantal post's per pagina op 90 staan, dus dit gaat nog steeds net op 1 pagina! Nog effe doorgaan jongens!! T B
theparasol Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: TangoBravo Ik heb mijn aantal post's per pagina op 90 staan Ik heb um recent ook stevig opgevoerd. Werd beetje lam van het steeds volgende pagina klikken. "Vroeger" kon je alles ineens lezen. Hopelijk komt dat in nieuwe board soft weer terug. Weet iemand wanneer deze gelanceerd wordt?
Aanbevolen berichten