goto Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Voorstel mijnerzijds.....ik heb Johno een wokje aangeboden maar hij vond het te ver rijden,als er nu de komende 24 uur niemand meer reageerd in dit topic dan breng ik hem persoonlijk langs. Dus als jullie Johno het wokje gunnen !!!!!!!! compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
theparasol Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Jammer... nog steeds geen slotje... Daar gaat het wokje Die JohnO lacht zich een breuk met schuifdeuren. Hij krijgt alles aan huis geleverd. Als hij zijn Xtreme weer klaar heeft lacht zijn buurman uiteindelijk nog het hardst denk ik zo
Poetsdoekje Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
goto Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Dank je Parasol.....was al bang dat ik 'm moest bezorgen compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
looney2 Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: theparasol Jammer... nog steeds geen slotje... Ik ga zo om 4.30 uur een weekje naar de kanaren Als ik terug kom zit er een verschrikkelijk slotje op. denk ik. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
paardengek Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Oké, dan komt hier een groot hangslot op: Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten