wirin Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Hallo mensen, Ik heb een Satllook Mark III gekocht. Nu ben ik opzoek naar een Nederlandse beschrijving ervan. Heeft iemand deze of kan iemand mij vertellen hoe zo`n aparaat werkt? Alvast mijn hartelijke dank,
wirin Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Geplaatst: 28 januari 2009 Niemand die mij verder kan helpen? Hallo mensen, Ik heb een Satlook Mark III gekocht en ik weet niet hoe hij werkt. Ik heb wel een engelse beschrijving gevonden op internet. Alleen mijn engels is niet goed. Kan iemand mij vertellen hoe zo`n Satlook werkt? Moet ik iets doen met software en moet ik beeld hierop zien? Ik sluit een lnb hierop aan en ik zet hem aan en ik zie verder niks. Maakt niet uit welke toetsen ik indruk. Ik zal wel iets verkeerd doen alleen wat? Mijn dank is bij voorbaat al heel groot!
Moderator ceesv Geplaatst: 29 januari 2009 Moderator Geplaatst: 29 januari 2009 @wirin, Deze Satlook is een meetapparaaat, die bedoeld was voor het analoge tijdperk. Dit betekent, dat je er alleen beeld van analoge sat zenders op kunt weergeven. Verder heeft hij nog een spectrum analyser, welke handig is voor het uitrichten van schotels. De fine tuning voor digitale sat programma's is met dit meetapparaat niet mogelijk, omdat je hiermee gen ber kunt aflezen. Het volledig benutten van de mogelijkheden van deze Satlook vraagt enige basiskennis van de techniek. Dit nu in een paar regels proberen uit te leggen is erg lastig. Het beste kan je vragen, of er iemand bij je in de buurt woont, die je de mogelijkheden van dit apparaat kan demonstreren. Beeld zou je moeten kunnen zien, wanneer je naar astra 1, 19 graden kijkt op de frequentie 11493.75 H kijkt (ARD). Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
wirin Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Geplaatst: 29 januari 2009 Top bedankt! Ik ben een stuk wijzer geworden. Het is eigenlijk niks om satellieten uit te richten!
Gerdy Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Je kan jouw satlook wél nog gebruiken om een schotel uit te richten en hieronder vindt je de link naar de engelstalige handleiding: http://www.emitor.se/dynamaster/file_arc...II%20Manual.pdf aub. Gerdy
Gerdy Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Origineel bericht van: wirin Bedankt! Graag gedaan! Kost 10€ Gerdy
wammeswaggel Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen