p0ske Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Ik ben wat aan het pielen met de beta van Neumo 3.1 Nou zou ik graag CCcam installeren om te kijken of ik een verbinding kan maken naar mijn andere box. Ik gebruik versie 1.7 en heb deze geplaatst in /var/bin. Ik heb daar de bestanden CCcam en camptserver geplaatst. De bestanden heb ik een chmod 777 gegeven, en ik kan ze beide starten. Ik zie ook informatie als ik kijk op poort 16001. Uiteraard is de CCcam.cfg ook geplaatst, deze staat in /var/etc. De verbinding lijkt verder goed, ik krijg alleen geen beeld.
bash! Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 accepteert je server wel v1.7 clients? Dat was bij mij destijds ook het probleem... Gr, baZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
p0ske Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Geplaatst: 8 januari 2009 Heeft wel gewoon gewerkt. Bovendien zie ik wel dat er een connectie is als ik kijk op poort 16001. Zou dit iets kunnen zijn in de beta Neumo ? Of doe ik iets niet goed ?
Rw1n Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Hoi, De bestanden hoeven maar chmod 755 te hebben. Wat je eens kunt proberen is om CCcam in debugmode te starten. Dit doe je door CCcam en capmtserver op te starten met -d om zo de console messages te bekijken. De bestanden zijn in binary mode met ftp er in gezet?
hape Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Ik werk niet met CCcam maar je moet de CCcam.ppc file in /var/emu en niet in /var/bin. Naam veranderen in CCcam en rechten op 755 zetten. CCcam.cfg in /var/etc is akkoord. Dan manueel starten of via een leuk scriptje.
bash! Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 klopt... Buiten dat.. ik herinner mij dat ik op de 400 echt maar een paar versies van CCcam kon gebruiken. Andere gaven het zelfde resultaat als jij ziet.. wel verbinden, maar geen ECM's heen en weer. Even experimenteren met versies dus? Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
p0ske Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Geplaatst: 8 januari 2009 Bedankt allemaal voor de hulp! Ik heb de bestanden inderdaad in /var/emu moeten zetten. Bovendien had ik blijkbaar een probleem met de versie van CCcam. Ik gebruikte 1.7.1, en heb er nu 1.7.0 op gezet. Het werkt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen