jacobus Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 met covertxtodvd maak je een DVD van een videobestand. Een mpeg is feitelijk iets anders. Een mpeg IS een videobestand. http://nl.wikipedia.org/wiki/Mpeg Een dvd speler kan normaal ook mpeg bestanden lezen, aangezien een DVD is gebaseerd op mpeg2 Met een "echte" mpeg bedoel ik dus een videobestand, bv film.mpg Ik heb je een Pm gestuurd met een paar links. Misschien heb je daar wat aan. IVM mogelijk reclameuitingen doe ik het niet hier.
sattos Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Geplaatst: 14 januari 2009 bedankt, ik zal het even doornemen,als ikvragen heb zal imk ze stellen. bedankt
sattos Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Geplaatst: 29 januari 2009 broeders en zuster<hier een terugkoppeling van wat ik allemaal gesjouwd heb. ik heb die film gecomprimeerd,ondertitels aan toegevoegd(zie topix dvd speelt niks af) resultaat;beeld is van mindere kwaliteit en ondertitels krijg ik niet te zien op aantal dvdspelers, dus nog even wek aan de winkel moderator,als je dit zit als dubbelposting verwijder het aub. mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen