Ga naar inhoud


Moeizame communicatie met de Toppie


Gast

Aanbevolen berichten

Kweenie of iemand anders er ook last van hep, maar ik krijg die nieuwe firmware van 27 maart niet in mijn Toppie.

Op het display verschijnt tijdens de download E-03 en de TFD-downloader zegt steeds "External error".

Het is nooit op dezelfde plaats. Ik heb het nu al zo'n 6x geprobeerd, maar het is nog steeds niet gelukt. Ik ben tot 90% gekomen, maar kom meestal niet verder dan 50%.

 

Zou die teller op de Toppie per seconde af moeten tellen!? Hij begint met dn48, maar de tellingen lopen zeker niet per seconde af. Het lijkt eerder 5-10sec per tel op het display.

 

Ik vind zowieso de communicatie met de Toppie wat moeizaam. Regelmatig errors tijdens de communicatie met STB manager.

 

De kabel is in orde, want ik gebruik die kabel ook voor andere zaken. Ik zal voor alle zekerheid even een andere kabel proberen.

 

Wat is jullie ervaring?

 

CU

 

Urkie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hmmm. Kan nog effuh geen kabel vinden. Ik heb in TFD downloader de snelheid omlaag gebracht naar 57600 en toen lukte het wel om de nieuwe firmware er in te schieten.

Het vreemde is echter dat STB manager niet met 57600 wil werken en dat hier 115200 wel werkt. Alhoewel ook dit gaat niet perfect.

 

Ik zal eens verder zoeken naar een kabel en ook een andere PC proberen.

 

I'll keep you posted.

 

CU

 

Urkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor files met de TFD extensie maakt het nix uit

waar de TF op staat. Je moet tenslotte de ontvanger aan zetten als de download op de pc al

gestart is. Voor STB files kan je het beste een radiokanaal of een submenu nemen.

 

Daar doet de processor nagenoeg niets en kunnen alle resources naar het downloadprocess.

Link naar reactie
Delen op andere sites

snelheid lager zetten, en kabel uit de knoop halen !!

je hebt last gehad van overspraak.

 

<small>[ 28-03-2002, 10:54: Bericht gewijzigd door: rijn001 ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...