Loui (K) Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Een tip van mij. Kopieer de map messenger naar een veilige plaats bv op de D:\ Schijf.De map staat in: C:\Documents and Settings\**Jou Naam**\Local Settings\Application Data\Microsoft Instaleer je Windows XP opnieuw ivm wat voor redenen dan ook,Dan instaleer je messenger gewoon zoals je altijd deet.Aanmelden klaar,nu ga je messenger helemaal afsluiten,En dan kopieer je van D:\ de map messenger weer terug naar C:\Documents and Settings\**Jou Naam**\Local Settings\Application Data\Microsoft en je hebt al je winks en emotions terug. suc 6.
Gast ozzo Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Handige tip inderdaad ~! Ben zelf geen messenger gebruiker, maar ik kan me voorstellen dat er mensen mee geholpen zijn.
Greatone Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Thnx, zeker bruikbare tip, had ik eerder moeten weten * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen