Gast Discotrain Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 heb hier een Topfield gehad die erg veel lawaai maakte... daarna een Ipbox 9000.. en dat was echt niks kon niet eens 2x opnemen...terwijl ze daar mee adverteren nu een Humax Icord en dat is echt geweldig... werkt zeer goed kan nu echt 4x opnemen .. 4x is echt veel en wort ook bijna niet gebruikt maar 2x komt vaak voor.. en kan dan nog beperkt kijken.. en komt vaker voor zet ik de Triple Dragon aan en kijk ik daar op verder want die heeft heeeeeeel veel zenders dus ik zou persoonlijk zeggen.. neem een Humax Icord.. en die heeft super scherp beeld...
Gast sattaz Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 Origineel bericht van: Discotrain daarna een Ipbox 9000.. en dat was echt niks kon niet eens 2x opnemen...terwijl ze daar mee adverteren @Discotrain, 2 x opnemen, uitgezonderd indien beide gecodeerd zijn en bovendien op verschillende transponders zitten, heeft de ABCOM IPBox 9000HD altijd gekund. Ik vermoed dat je bedoelt dat de ABCOM IPBox 9000HD niet 2 gecodeerde uitzendingen op 2 verschillende transponders tegelijk kon opnemen. Dat was vroeger inderdaad zo maar deze bug is enige tijd geleden gefixt. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast Edwinmtb Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 Ik volg dit onderwerp ook, omdat ik in de komende maanden ook een goede HD-ontvanger wil kopen. Eerst mijn vrouw overtuigen dat het toch een noodzakelijke aankoop is Over Humax en Topfield lees is hier veel. Heeft iemand al ervaringen met een Vantage? Ze worden ook best veel verkocht en ik heb ze wel op mijn lijstje staan.
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Origineel bericht van: Discotrain heb hier een Topfield gehad die erg veel lawaai maakte... daarna een Ipbox 9000.. en dat was echt niks kon niet eens 2x opnemen...terwijl ze daar mee adverteren nu een Humax Icord en dat is echt geweldig... werkt zeer goed kan nu echt 4x opnemen .. 4x is echt veel en wort ook bijna niet gebruikt maar 2x komt vaak voor.. en kan dan nog beperkt kijken.. en komt vaker voor zet ik de Triple Dragon aan en kijk ik daar op verder want die heeft heeeeeeel veel zenders dus ik zou persoonlijk zeggen.. neem een Humax Icord.. en die heeft super scherp beeld... volgens mij ben je jezelf een beetje aan het tegenspreken ?http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1589892#Post1589892 werkt dus NIET zo denderend als jij beweerd
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Origineel bericht van: Edwinmtb Ik volg dit onderwerp ook, omdat ik in de komende maanden ook een goede HD-ontvanger wil kopen. Eerst mijn vrouw overtuigen dat het toch een noodzakelijke aankoop is Over Humax en Topfield lees is hier veel. Heeft iemand al ervaringen met een Vantage? Ze worden ook best veel verkocht en ik heb ze wel op mijn lijstje staan. heb jij niet een Dreambox 8000HD ?? ( teminste als ik zo jou reply geschiedenis aflees )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen