Gast astr192 Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Hallo, Ik zou graag alle zenders van het Amerikaanse continent op mijn satellietschotel instellen. Ik beschik over een FTA ontvanger en een schotel voor 13°E/19.2°E Ik heb al deze kanalen: Daystar TV, The Word Network, AFN, VOA, Cubavision, Telesur, ReteRecord Zijn er nog meer FTA kanalen?
WPW Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Zoek eens naar kingofsat. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Noordzee Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Hieronder staan er nog een paar : Surpreme Master EWTN CNN Pentagon Channel 3ABN RIT TV Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast astr192 Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Kingofsat is wel handig om via land te zoeken, maar je kunt niet via continent zoeken.. Bedankt voor de info! Zijn dit alle kanalen die op "mijn" satellieten te ontvangen zijn?
WPW Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Als je satellites.php achter die url zet krijg je alle sats te zien die je kan ontvangen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast astr192 Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Origineel bericht van: astr192 Ik beschik over een FTA ontvanger en een schotel voor 13°E/19.2°E
Noordzee Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Origineel bericht van: astr192 Bedankt voor de info! Zijn dit alle kanalen die op "mijn" satellieten te ontvangen zijn? Er zijn nog wel wat andere religieuze zenders. Maar leuker : Kijk ook is naar de radiozenders : Zo kan je b.v. ook diverse zenders van Radio Canada International ontvangen via de Hotbird. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
JoeC Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Vergeet NPR (National Public Radio) niet. Zie http://www.npr.org/worldwide/howto.html Welke AFN is trouwens FTA? Ik heb nog geen open versie gevonden.
matthew_be_wvl Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Misschien bedoelt hij Voice of America TV? Uit de USA is er bitter weinig soeps behalve NPR dan. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast astr192 Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: JoeC Vergeet NPR (National Public Radio) niet. Zie http://www.npr.org/worldwide/howto.html Welke AFN is trouwens FTA? Ik heb nog geen open versie gevonden. the Pentagon channel
Elwin Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 CNN en CNBC zijn toch ook Amerikaanse zenders? Het zijn dan wel de International versies. Te vinden op Astra 1.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen