Gast rijlaarsdam Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 Ik kan je rar bestand niet uitpakken (zegt dat ie beschadigt is!) starter
djkoelkast Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 Origineel bericht van: rijlaarsdam Ik kan je rar bestand niet uitpakken (zegt dat ie beschadigt is!) starter Let wel op dat dit over Flycccam gaat en niet meer over Flysoftcam Config zit bijgesloten.flycccam-config.zip
Laverda Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 hallo, Flycccam werkt wel goed met dvbdream zapt stabiel, maar geef de voorkeur aan dvbviewer Met dvbviewer connect Flycccam correct, maar schakel ik naar nederland 1 krijg ik de melding "no hardware found" zoekt naar de ci cam, maar deze is natuurlijk niet aanwezig, wil via plugin Flycccam kijken. Weet iemand hoe je de ci module uitgeschakeld krijgt in versie 3940? Laverda Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
elmoro Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Werkt hier prima met de laatste versie. Af en toe een hickup. Ik krijg echter de HD kanalen niet aan de gang. Blijft gelijk hangen. Iemand anders hier problemen mee? By the way mijn PC kan gewoon de FTA HD kanalen prima afspelen
Ou-Tannu Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 hier geen enkel probleem... soms alleen audio. maar dat doet mijn kaart ook op FTA HD en SD zenders wel eens :+ Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
elmoro Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Heb inmiddels andere software geprobeert en nu doen sommige het wel. Lag dus niet aan Flycccam zoals ik dacht maar aan de programma
HiredGuns Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Origineel bericht van: Laverda hallo, Flycccam werkt wel goed met dvbdream zapt stabiel, maar geef de voorkeur aan dvbviewer Met dvbviewer connect Flycccam correct, maar schakel ik naar nederland 1 krijg ik de melding "no hardware found" zoekt naar de ci cam, maar deze is natuurlijk niet aanwezig, wil via plugin Flycccam kijken. Weet iemand hoe je de ci module uitgeschakeld krijgt in versie 3940? Laverda Je moet bij options / hardware ff vinkje zetten bij 'has ci module'. Dan is de melding weg en heb je beeld!
Yopeople Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Ik gebruik DVBview Pro met FLYCCcam 0.2 beta 1. Op de ongecodeerde kanalen heb ik beeld. Als ik naar een gecodeerd kanaal schakel zie ik dat er netjes een key verkregen wordt van de CCcam server, toch zie ik geen beeld. Iemand dit zelfde probleem tegen gekomen? Zo ja, zie ik iets over het hoofd? Zie bijlage.
Yopeople Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Origineel bericht van: Yopeople Ik gebruik DVBview Pro met FLYCCcam 0.2 beta 1. Op de ongecodeerde kanalen heb ik beeld. Als ik naar een gecodeerd kanaal schakel zie ik dat er netjes een key verkregen wordt van de CCcam server, toch zie ik geen beeld. Iemand dit zelfde probleem tegen gekomen? Zo ja, zie ik iets over het hoofd? Zie bijlage. Vergeet het bovenstaande maar, is opgelost na wat filter werkzaamheden in de CCcam.cfg.
Frans B Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Er is weer een nieuwe versie uit. FLYCCCAM_v0.2_beta2 , maar hier gaat NDS niet mee open. System Administrator (niet van deze site)
Ou-Tannu Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 hmm nog niet naar gekeken welke NDS pakketen gaat het om? met de vorige versie ging Sky UK gewoon open? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast zzzzzzz Geplaatst: 21 maart 2009 Geplaatst: 21 maart 2009 Kun je in DVBViewer meerdere kanalen doen decoderen ? Ik heb de indruk dat als je een kanaal laat decoderen, en je zapt dan naar een ander, dat hij dan stopt met het achtergrondskanaal te decoderen, en begint aan het voorgrondskanaal. Ik had indertijd hetzelfde probleem met ACAMD, en ben toen uiteindelijk op een paar echte hardware CAMs overgeschakeld. Voor de rest lijkt het wel goed te lukken met deze plugin.
Ou-Tannu Geplaatst: 21 maart 2009 Geplaatst: 21 maart 2009 hmm geen idee.. nog niet naar gekeken. zag wel dat v0.2 beta 3 vrijgegeven is alleen nog ff een source vinden om te downloaden Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Ik krijg hem niet werkend onder mediaportal. Ik zet de dll en cfg file in de MDplugins directory. Als ik dan mediaportal opstart en naar een kanaal ga, dan hangt ie of krijg ik een channel scrambled. Met Acamd en een newcamd connectie naar mijn box is het wel prima. Wat te doen? ik heb de laatste beta versie (0.3)
djkoelkast Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 http://417136.119.hostcn.cn/ Daar is nu ook het engelse gedeelte heen. Ik heb sinds kort alleen contant DECODE FAIL meldingen op 90% van de kanalen. Ook bij beta 1, 2 en 3, terwijl dat voorheen niet was. Op mijn Dreambox heb ik wel gewoon beeld op diezelfde kanalen dus daar ligt het niet aan. Heel vaag dit, want tot voorkort deed hij het prima op bijna alle kanalen onder beta 2.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen