Ou-Tannu Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 hm geen last van? maar goed ik heb ook Gboxxx86 nog lopen als backup.. maar CCcam heeft een hogere prio en met beta 3 doet NDS weer redelijk werk op 13/28E Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
digiruud Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Werkt bij mij goed totdat ik de nieuwe merlinkaart van C+ in de dreambox heb geplaats. Dreambox wel beeld maar met dvbviewer niet meer ??? Op mijn pc staat windows XP pro Vu plus ultimo 4K
tfh Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Origineel bericht van: digiruud Werkt bij mij goed totdat ik de nieuwe merlinkaart van C+ in de dreambox heb geplaats. Dreambox wel beeld maar met dvbviewer niet meer ??? Op mijn pc staat windows XP pro Bij toeval CCcam 2.1.0 op je box gezet? Er gaan verhalen rond dat CCcam 2.1.0 alleen met orginele CCcam's wil delen, dus geen FlyCCcam, Incubuscam, etc...
digiruud Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Dat klopt, ik zal morgen is een versie terug proberen. Vu plus ultimo 4K
Ou-Tannu Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 lekker dan weer Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
digiruud Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Je hebt gelijk. Ik ben terug gegaan naar versie cccam 2.0.11 en direct weer beeld. Wordt de kaart nu wel opgewardeerd? Maar weer afwachten denk ik. Vu plus ultimo 4K
tfh Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: Ou-Tannu lekker dan weer Helemaal kwalijk kan je ze het niet nemen: Ze willen graag hun netwerk schoon houden. Al die verbouwde gbox versies is een van de redenen dat dat netwerk ten onder is gegaan. Origineel bericht van: digiruud Je hebt gelijk. Ik ben terug gegaan naar versie cccam 2.0.11 en direct weer beeld. Wordt de kaart nu wel opgewardeerd? Maar weer afwachten denk ik. Tuuuuuurlijk heb ik gelijk Maar onder 2.0.11 zou de boel ook prima moeten updaten. Deed het hier ook namelijk.
digiruud Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 ook met de nieuwe merlin kaart van c+ ? Vu plus ultimo 4K
Ou-Tannu Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 mja, daar heb je een punt.. maar dan moeten ze vanuit CCcam zelf maar met een functionerende windows versie komen.. de vraag is er echt wel naar zo blijkt.. Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
tfh Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 Origineel bericht van: Ou-Tannu mja, daar heb je een punt.. maar dan moeten ze vanuit CCcam zelf maar met een functionerende windows versie komen.. de vraag is er echt wel naar zo blijkt.. Yep.. Ik zou ook graag versies voor zowel Windows als Linux zien, maar het CCcam team concetreert zich vooral (alleen) op de Dreambox. Dat is hun keuze. Er doen zich wel allerlei "verhalen" ronde voor CCcam 3.0, maarja... eerst zien en dan geloven Origineel bericht van: digiruud ook met de nieuwe merlin kaart van c+ ? Yep!
Ou-Tannu Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 mja, hopelijk blijft FlyCCcam gratis.. oftewel dan kan in de volgende versie van CCCam de blacklist er weer af lekker samenwerkings verband beginnen :') moet toch te doen zijn? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
tfh Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 Origineel bericht van: Ou-Tannu mja, hopelijk blijft FlyCCcam gratis.. oftewel dan kan in de volgende versie van CCCam de blacklist er weer af lekker samenwerkings verband beginnen :') moet toch te doen zijn? Volgens mij heeft e.e.a. niets met geld te maken, maar willen de makers van CCcam hun netwerk gesloten houden -> Alleen maar eigen CCcam clients/servers. Op die manier kunnen ze het netwerk veel stabieler houden en controleren wat er gebeurt. Kortom: Ik heb er an sich geen problemen mee dat ze het gesloten proberen te houden...
Gast _silencer Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 emubox 0.3 beta zou normaal moeten werken met de nieuwe client. Was te verwachten dat niet officiële clients gingen geblokkeerd worden... Normaal heb ik deze zomer wel tijd om verder te doen aan emubox. Misschien implementeer ik een elf loader die CCcam.x86 uitvoert direct in Windows (geen virtual machine). Beetje zoals wine, maar omgekeerd. Denk door cygwin bibliotheken te gebruiken er veel werk kan uitgespaard worden.
Ou-Tannu Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 nou met 0.2 beta4 lijkt t gewoon te werken met CCcam 2.1.0 ! Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Ou-Tannu Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 hm gezien ik niet meer mag editten intussen dan maar een nieuw postje Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen