NL1PDV Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 hallo, ik wil een zgn "platte"tv of beeldscherm kopen. Ik wil een 102 cm breed hebben. Maar er is zoveel keuze veel gelezen maar toch nog niet wetend wat ik moet aan schaffen. Nu is de keuzde heel moeilijk en eigenlijks niet duidelijk wat nu te nemen of een lcd of een plasma.. wie kan me enige ifno hier over willen geven . waar moet ik op letten , kan mijn DB 7020 er zo op ?? dat zeg ik hihi enige info grag.. bedankt alvast voor reply M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
flodder11 Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 en DIT lezen Zelf zou ik kopen (als mijn oude pana het niet meer deed) een Panasonic plasma TH-42PZ85 of 80. Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Vette73 Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Ik heb zelf de TH-42PY70 (full HD) van Panasonic en ik denk dat ik nooit een LCD zal kopen. Toen ik nog via mijn Humax 5400 keek via scart was het al prima, maar nu ik een iCord heb (HDMI) is het helemaal perfect. Ook de SD kanalen zien er prachtig uit. Ik heb er ook nog een computer op aangesloten (DVI- HDMI) voor het kijken van films. Mooi hoor zo'n 42" 1920x1080 bureaublad (-: Humax iCord HD v1.00.17 + AstonCrypt v2.19 + Panasonic TH-42PY70 WaveField T90 + ALPS LNB's + SatConn 10/1 10 satellieten van 28,2 Oost t/m 15 West
alfadude Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Ikzelf heb een Panasonic 46PZ85E plasma en als ik bij vrienden naar hun LCD kijk ben ik heel tevreden met mijn aankoop. De X4500 LED LCD's van Sony vind ik ook mooi beeld maar daar is de prijs weer minder mooi. Quo signo nata es?
Fatfreddy Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Ik heb exact hetzelfde toestel en ben er ook zeer content mee. Helemaal als er HD materiaal over afgespeeld word dan is het echt spatzuiver. Het enige nadeel is stof wat snel zichtbaar is op die zwarte rand wat dat betreft vind ik de 46PZ800 nog net ff mooier omdat daar de glasplaat helemaal tot aan de buitenkant van het toestel doorloopt zodat die er net ff strakker uitziet.
Harley Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Wilde zelf ook de panasonic TH-42PZ85 aanschaffen, tot ik de Led LCD van samsung LE40A786 zag. Vergelijk ze maar eens. Was zelf ook een plasmafiel VU+ Duo2 - PrismCube
Gast gifre Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Heb ook de Panasonic TH-46PZ85. Zeer tevreden van, schoonmoeder heeft een LCD en die snapt niet hoe het komt dat haar beeld minder is.............. Wat een beeld, is precies of iedereen heeft deze Plasma. @Fatfreddy, er dagelijks eens met een Swiffer langslopen
cornea Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Pas de overstap gemaakt van de TH42PZ85 naar een loewe individual compose 40" met HDD en ingebouwde DVBS2. Ben er met het beeld niet op vooruit gegaan. Met de kijkhoek ben ik er flink op achteruit gegaan. Met het geluid, bedieningsgemak en uiterlijk ben ik stukken vooruit gegaan. Kort samengevat,wil je goed beeld voor een eerlijke prijs neem een panasonic plasma. Een led lcd van samsung vind ik persoonlijk meer een lichtbak. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Harley Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: cornea Een led lcd van samsung vind ik persoonlijk meer een lichtbak. LOL, krant lezen gaat idd een stuk beter nu VU+ Duo2 - PrismCube
JohnO Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 toch blijft ondanks alle opmerkingen mijn Sharp HD LCD scherm van 94 cm het aller aller mooist Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Jürgen Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Volgens mij is dit weer een van de vele zinloze discussie die over dit onderwerp gevoerd zijn. Er zijn al op de verschillende fora discussies over dit onderwerp gevoerd en altijd zonder een echt goed resultaat. Het blijft nu eenmaal een zaak van persoonlijke smaak. De één vindt Plasma en de ander LCD mooier. Ik kan de Topic starter alleen adviseren om naar een TV zaak te gaan en daar een LCD en Plasma TV uit dezelfde prijsklasse en grootte naast elkaar te vergelijken, dan zie hij zelf wat hij mooier vindt. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
theparasol Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Absoluut LCD. Die plasma vreten en te veel stroom en vervuilen de wand waar hij aanhangt / voor staat. Maar goed, alles je dat allemaal geen reet boeit koop om mij gerust plasma. Je kunt ook nog even wachten op de nieuwe led of laser televisies.
juleke21 Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: JohnO toch blijft ondanks alle opmerkingen mijn Sharp HD LCD scherm van 94 cm het aller aller mooist wat denkt ge van mijne droom LC-65XS1E
simcat Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Ik heb een 42 inch Plasma en een 32 inch LCD. Plasma vind ik veel mooiere en natuurlijke kleuren hebben. SimCat ET9000 Open PLI DM800 Open PLI DM500 Open PLI Visiosat Astra 1+2+3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen