Ga naar inhoud


waarde kinderpostzegels


Gast Keteltje

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

misschien een hele rare vraag, maar misschien dat iemand deze kan beantwoorden voor mij. Onlangs kwam ik tijdens het opruimen nog kinderpostzegels tegen uit 2006. Niets schokkends verder hoor. Deze vertegenwoordigen een waarde van € 0.39 + € 0.19. Een totale waarde van € 0.58. Kan ik deze wel gewoon op een brief doen of zou ik extra moeten bijfrankeren, daar die € 0.19 een toeslag is voor de Stichting Kinderpostzegels??

 

Groet en een prettige dag voor een ieder...

Link naar reactie
Delen op andere sites


soms moet je wel eens verder kijken dan je neus lang is... Heb reeds het antwoord zelf ook gevonden op de site:

 

TPG Post: gewijzigde naam en ander posttarief

 

Koninklijke TPG Post heet vanaf 16 oktober officieel Koninklijke TNT Post. De naam verandert weliswaar, maar de service, kwaliteit en betrouwbaarheid van TNT Post blijven zoals u die gewend bent. Ook verandert er niets aan de samenwerking met Kinderpostzegels. Een andere wijziging is het tarief voor losse post tot 20 gram. Per 1 januari 2007 wordt dit € 0,44. Voor de kinderpostzegel 2006, die het tarief van € 0,39 heeft, betekent dit dat u vanaf die datum vijf eurocent moet bijplakken.

 

U ontvangt deze Nieuwsbrief omdat u zich heeft aangemeld via de site van Kinderpostzegels, jaarabonnee of donateur bent van Kinderpostzegels of op een andere manier verbonden bent aan Kinderpostzegels.

 

bron: site kinderpostzegels

Link naar reactie
Delen op andere sites

En gebruk een sponsje! Likken aan kinderpostzegels is ook not done. wink

 

Wat ik me wel afvraag wat de verzamelwaarde is van kinderpostzegels uit 200* Heeft iemand zo'n boekje met de prijzen. Misschien kun je ze beter verkopen dan plakken.

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een catalogus uit 2003. De kinderzegels uit dat jaar zijn 1.15 euro waard (postfris), 9 euro nog wat voor het hele velletje.

Maar bij verkoop zul je er minder voor krijgen.

Kinderzegels uit 2006 zullen op ongeveer hetzelfde niveau zitten.

Globale waarde voor een recente zegel is vaak waarde plus 25 cent.

Uitzonderingen daargelaten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...